Budování úspěšné individuální módní oděvní značky

Název práce: Budování úspěšné individuální módní oděvní značky
Autor(ka) práce: Grigoryan, Daniela
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Zelený, Martin
Oponenti práce: Grosman, Jakub
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
V současné době je velmi obtížné se prosadit v módním průmyslu jako nově vznikající značka, kde je trh přesycen konkurenty. Proto jsem se v rámci této bakalářské práce rozhodla přiblížit potřebné kroky a nástroje k vybudování úspěšné módní značky na českém trhu. Cílem této bakalářské práce je zodpovědět na výzkumnou otázku: Jaké jsou podmínky a možnosti při budování individuální módní značky na českém trhu a na jaké komunikační a propagační kanály se zaměřit? Tato práce může sloužit jako zdroj informací, podklad při budování a propagace pro začínající návrháře v prvním roce.
Klíčová slova: Návrhář; Módní značka; Influencer; podnikatelský plán ; Instagram
Název práce: Building a successful individual fashion clothing brand
Autor(ka) práce: Grigoryan, Daniela
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Zelený, Martin
Oponenti práce: Grosman, Jakub
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Currently, it is very difficult to establish itself in the fashion industry as an emerging brand, where the market is saturated with competitors. Therefore, in this bachelor's thesis, I decided to present the necessary steps and tools to build a successful fashion brand in the Czech market. The aim of this bachelor thesis is to answer the research question: What are the conditions and possibilities in building an individual fashion brand on the Czech market and what communication and promotional channels to focus on? This work can serve as a source of information, a basis for building and promotion for beginning designers in the first year.
Klíčová slova: Designer; Fashion brand; Influencer; Business plan; Instagram

Informace o studiu

Studijní program / obor: Arts Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra Arts managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 7. 4. 2022
Datum podání práce: 10. 5. 2022
Datum obhajoby: 20. 6. 2022
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/80472/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: