Analýza marketingové komunikace neziskové organizace OBRAZ

Název práce: Analýza marketingové komunikace neziskové organizace OBRAZ
Autor(ka) práce: Vachková, Adriana
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Kolouchová, Daniela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem bakalářské práce je zanalyzovat marketingovou komunikaci neziskové organizace OBRAZ – Obránci zvířat. Nejdříve bylo stanoveno několik výzkumných otázek a následně byla v teoretické části popsána historie marketingu, marketingová komunikace, nástroje komunikačního mixu, public relations, fundraising a také obecná charakteristika neziskových organizací. V praktické části byla popsána nezisková organizace OBRAZ a její marketingová komunikace. Pro vyhodnocení marketingové komunikace a jejích marketingových nástrojů bylo využito online dotazování prostřednictvím dotazníku a také expertní rozhovor. V závěru byla uvedena doporučení pro zlepšení marketingové komunikace neziskové organizace OBRAZ.
Klíčová slova: komunikační mix; nezisková organizace; OBRAZ - Obránci zvířat; marketingová komunikace
Název práce: Analysis of marketing communication of a non-profit organization OBRAZ
Autor(ka) práce: Vachková, Adriana
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Kolouchová, Daniela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of the bachelor’s thesis is to analyze the marketing communication of the non-profit organization OBRAZ – Obránci zvířat. Firstly, several research questions were determined and after that, in the theoretical part, was described the history of marketing, marketing communication, tools of the communication mix, public relations, fundraising and general characteristics of non-profit organizations. In the practical part, there was described non-profit organization OBRAZ and its marketing communication. For evaluation of marketing communication and its tools were used online questioning through questionnaire and expert interview. In conclusion, recommendations were made there for improvement of marketing communication of non-profit organization OBRAZ.
Klíčová slova: marketing communication; non-profit organization ; communication mix; OBRAZ – Obránci zvířat

Informace o studiu

Studijní program / obor: Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 20. 12. 2021
Datum podání práce: 10. 5. 2022
Datum obhajoby: 1. 6. 2022
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/79860/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: