Strategická analýza spoločnosti Alza.cz a.s

Název práce: Strategická analýza spoločnosti Alza.cz a.s
Autor(ka) práce: Miškovič, Samuel
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Hönig, Vladimír
Oponenti práce: Procházka, Petr
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Obsahom bakalárskej práce je strategická analýza spoločnosti Alza.cz a.s. Cieľom práce bolo navrhnúť stratégiu obchodovania s potravinami a určiť scenáre budúceho vývoja. Práca je rozdelená na dve časti, teoretickú a praktickú. V teoretickej časti sú opísané a definované najdôležitejšie pojmy a definície, uvedené metódy strategickej analýzy a postupy ich realizácie. V praktickej časti boli tieto metódy aplikované na spoločnosť Alza.cz a.s. Jedná sa o PESTEL analýzu, Porterov model piatich síl, VRIO analýzu a finančnú analýzu. Na záver boli zistenia zhrnuté pomocou SWOT analýzy, na základe ktorej boli formulované strategické odporúčania.
Klíčová slova: Alza.cz a.s.; strategická analýza; PESTEL analýza; VRIO analýza; SWOT analýza
Název práce: Strategická analýza spoločnosti Alza.cz a.s
Autor(ka) práce: Miškovič, Samuel
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Hönig, Vladimír
Oponenti práce: Procházka, Petr
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Obsahem této bakalářské práce je strategická analýza společnosti Alza.cz a.s. Cílem práce bylo navrhnout obchodní strategii pro potraviny a stanovit scénáře budoucího vývoje. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část popisuje a definuje nejdůležitější pojmy a definice, představuje metody strategické analýzy a postupy jejich provádění. V praktické části byly tyto metody aplikovány na společnost Alza.cz a.s. Jedná se o analýzu PESTEL, Porterův model pěti sil, analýzu VRIO a finanční analýzu. Nakonec byla zjištění shrnuta pomocí SWOT analýzy, na jejímž základě byla formulována strategická doporučení.
Klíčová slova: Alza.cz; strategická analýza; PESTEL analýza; VRIO analýza; SWOT analýza
Název práce: Strategic analysis of Alza.cz a.s
Autor(ka) práce: Miškovič, Samuel
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Hönig, Vladimír
Oponenti práce: Procházka, Petr
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The content of the bachelor thesis is a strategic analysis of the company Alza.cz a.s. The aim of the thesis was to propose the strategy of grocery trading and to determine the scenarios of future development. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part describes and defines the most important concepts and definitions, presents the methods of strategic analysis and the procedures of their implementation. In the practical part these methods were applied to the company Alza.cz a.s. These are PESTEL analysis, Porter's five forces model, VRIO analysis and financial analysis. Finally, the findings were summarized using a SWOT analysis, based on which strategic recommendations were formulated.
Klíčová slova: Alza.cz a.s.; strategic analysis; PESTEL analysis; VRIO analysis; SWOT analysis

Informace o studiu

Studijní program / obor: Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra strategie

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 1. 12. 2021
Datum podání práce: 11. 5. 2022
Datum obhajoby: 10. 6. 2022
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/80256/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: