Strategická analýza společnosti Mondelez Czech Republic, s.r.o

Název práce: Strategická analýza společnosti Mondelez Czech Republic, s.r.o
Autor(ka) práce: Skalný, Petr
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Sieber, Patrik
Oponenti práce: Mikan, Pavel
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem bakalářské práce je identifikovat příležitosti a hrozby, silné a slabé stránky společnosti Mondelez Czech Republic, s.r.o. s využitím metod strategické analýzy. Práce je strukturována do dvou hlavních částí. Teoretická část poskytuje teoretický základ a definuje jednotlivé metody strategické analýzy. Praktická část je zaměřena na vyhotovení těchto metod. Nejprve je podnik představen a jsou definovány jeho základní charakteristiky. Poté je zpracována externí analýza, která zahrnuje PESTEL analýzu, analýzu odvětví a Porterův model 5 sil. V interní analýze je zpracována VRIO analýza a finanční analýza. Na závěr je provedena syntéza, a to za pomoci SWOT analýzy.
Klíčová slova: Mondelez; strategická analýza; PESTEL analýza; konkurence; Porterův model 5 sil; SWOT
Název práce: Strategic Analysis of Mondelez Czech Republic, s.r.o
Autor(ka) práce: Skalný, Petr
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Sieber, Patrik
Oponenti práce: Mikan, Pavel
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of the bachelor thesis is to identify opportunities and threats, strengths and weaknesses of Mondelez Czech Republic, s.r.o. using the methods of strategic analysis. The thesis is structured into two main parts. The theoretical part provides the theoretical basis and defines the different methods of strategic analysis. The practical part focuses on the execution of these methods. First, the enterprise is introduced, and its basic characteristics are defined. Then the external analysis is elaborated, which includes PESTEL analysis, industry analysis and Porter's 5 Forces. In the internal analysis, VRIO analysis and financial analysis are performed. Finally, a synthesis is made using SWOT analysis.
Klíčová slova: Mondelez; strategic analysis; PESTEL analysis; competition; Porter's 5 Forces; SWOT

Informace o studiu

Studijní program / obor: Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra strategie

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 15. 2. 2022
Datum podání práce: 11. 5. 2022
Datum obhajoby: 2. 6. 2022
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/80083/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: