Vliv digitalizace na marketing malých a středních vietnamských obchodů s potravinami na území ČR

Název práce: Vliv digitalizace na marketing malých a středních vietnamských obchodů s potravinami na území ČR
Autor(ka) práce: Hoang, Yen Hai
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Černá, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce pojednává o problematice malých a středních obchodů s potravinami, způsobené digitalizací v době pandemie. Cílem je najít možná řešení pomocí marketingových nástrojů, která zvýší konkurenceschopnost obchodů. V teoretické části se budeme zabývat historii vietnamské komunity spolu s jejím podílem na trhu práce. Určíme si základní charakteristiky obchodů s potravinami a definujeme si jejich dosavadní marketingovou strategii. Následně si určíme marketingové nástroje, které pomůžou s urychlením digitalizace. Praktická část je zaměřená na konkrétní implementaci online marketingových nástrojů vyhodnocených z předchozích teoretických úvah. Předmětem výzkumu bude reálný obchod s potravinami definovaný na základně stanovených ukazatelů a SWOT analýzy. Vycházet budeme z dat, které budou zkoumány v dotazníkovém šetření spolu s marketingovými nástroji a jsou definovány v teoretické části. Z poznatků vychází doporučení podnikatelům pro zařízení některých online nástrojů pro udržení pozic na trhu a generování vyšších obratů.
Klíčová slova: večerka; digitalizace; spotřební chování
Název práce: The influence of digitalization on small and medium-sized Vietnamese grocery enterprises in Czech Republic
Autor(ka) práce: Hoang, Yen Hai
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Černá, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This Bachelor thesis deal with a problem caused by dynamic digitalization during the pandemic of small and medium-sized Vietnamese grocery enterprises. The aim is to find solutions, with the help of marketing tools, that will increase the competitiveness of enterprises. The theoretical part is focused on describing the history of the Vietnamese community in the Czech Republic and their share of the job market. In the following, we will be identifying the fundamental characteristics of Vietnamese convenience stores and their marketing strategies. Subsequently, we will be discussing marketing instruments that will speed up the process of digitalization. The practical part will assume the topic of specific implemented online marketing instruments that have been evaluated based on previous theoretical parts. The main research will be based on real convenience stores and analyzed by established factors and SWOT analysis. Our data will be derived from questionnaires along with marketing tools that are defined in the theoretical part. In conclusion, it is advised to business owners that they implement digital marketing tools and maintain their position within the industry and maximize their profits.
Klíčová slova: Grocery; Vietnamese community; Digitalization

Informace o studiu

Studijní program / obor: Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 28. 1. 2022
Datum podání práce: 11. 5. 2022
Datum obhajoby: 25. 5. 2022
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/79665/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: