Dopad E-Komerce na Koncept Hodnoty Značky u Luxusních Módních Značek

Název práce: The Impact of E-Commerce on the Brand Equity Concept for Luxury Fashion Brands
Autor(ka) práce: Najman, Štěpán
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Escobar Rios, Andrea
Oponenti práce: Martínez Pantoja, Yadira Ixchel
Jazyk práce: English
Abstrakt:
The impact of e-commerce in the case of luxury fashion brands is extensive, affecting, among other things, the consumer-based brand equity concept of these brands through its 4 dimensions: brand awareness, brand associaton, perceived quality and brand loyalty. This bachelor thesis considers the impact of e-commerce on individual dimensions of brand equity in case luxury fashion brands, and how they can influence the brand image. The aim of the thesis is to first summarize the existing literature on the luxury concept, luxury consumers and e-tailers, the consumer-based brand equity concept for luxury brands, brand experience and brand image. Then, compare these findings with primary research in the form of a questionnaire answered by potential luxury fashion consumers to determine their consumer behavior, perception of luxury e-tailers and their potential consumer behavior if they were to buy luxury fashion online.
Klíčová slova: Luxury fashion brands; Brand image; E-commerce; Brand equity
Název práce: Dopad E-Komerce na Koncept Hodnoty Značky u Luxusních Módních Značek
Autor(ka) práce: Najman, Štěpán
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Escobar Rios, Andrea
Oponenti práce: Martínez Pantoja, Yadira Ixchel
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Dopady e-komerce v případě luxusních módních značek jsou rozsáhlé, a zasahují mimo jiné i hodnotu těchto značek z pohledu zákazníka, tedy skrze čtyři dimenze: povědomí o značce, navázané asociace, vnímaná kvalita a loajalita ke značce. Tato bakalářská práce se zabývá dopady e-komerce na jednotlivé dimenze hodnoty značky u luxusních módních značek, a jak skrze ně lze ovlivnit image značky. Cílem práce je tedy v první části shrnout existující literaturu na luxusní koncept, luxusní spotřebitele a e-tailery, koncept hodnoty značky z pohledu spotřebitele u luxusních značek, zkušenosti se značkou a image značky. Dále srovnat tyto poznatky s primárním výzkumem formou dotazníku, který byl vyplněn potenciálními spotřebiteli luxusní módy pro zjištění jejich spotřebitelského chování, pohledu na luxusní e-tailery a jejich potenciálního spotřebitelského chování, kdyby nakupovali luxusní módu online.
Klíčová slova: Luxusní módní značky; Image značky; E-komerce; Hodnota značky

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 10. 9. 2021
Datum podání práce: 24. 6. 2022
Datum obhajoby: 5. 9. 2022
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/77682/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: