Strategie vstupu aplikace Sportafolio na trh pro Českou republiku

Název práce: Market entry strategy of the application Sportafolio for the Czech Republic
Autor(ka) práce: Díaz Vera, Danolt Hersson
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Lhotáková, Markéta
Oponenti práce: Halík, Jaroslav
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Abstract The main objective of this Diploma thesis is to design a suitable market entry strategy in the Czech market for Sportafolio company. Therefore, the presented strategy respects the local opportunities of the Peruvian market and consumers. The following work will be divided into eight chapters. The first four chapters review analytical frameworks and market principles of segmentation, targeting and positioning, which is crucial for strategy design. This part also provides a general overview of current sport trends that influence the consumer behavior. The experimental part of this thesis involves an internal analysis of Sportafolio company used to identify its local strategy and competitive advantages in the domestic Peruvian market. The consequent analysis of the Peruvian market for Sportafolio is complemented by the results obtained in the primary quantitative as well as qualitative research realized among Czech costumers. Finally, the outcome of the following thesis is the identification of the consumer insights regarding Czech sport preferences and habits which represent a crucial point in the development of the market entry strategy.
Klíčová slova: Sport trends; Sportafolio; Czech runner; Peruvian runner; Runner applications, ; Market entry strategy; Marketing strategy; Marketing mix adaptation; Sport consumer behaviour; Consumer habits and preferences; Technology; Runner insights
Název práce: Strategie vstupu aplikace Sportafolio na trh pro Českou republiku
Autor(ka) práce: Díaz Vera, Danolt Hersson
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Lhotáková, Markéta
Oponenti práce: Halík, Jaroslav
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Abstrakt Hlavním cílem této diplomové práce je vypracování vhodné strategie vstupu na český trh pro společnost Sportafolio. Předložená strategie proto respektuje místní možnosti peruánského trhu a spotřebitele. Následující práce bude rozdělena do osmi kapitol. V prvních čtyřech kapitolách jsou rozebrány analytické rámce a tržní principy segmentace, cílení a positioningu, které jsou pro návrh strategie klíčové. Tato část také poskytuje obecný přehled současných sportovních trendů, které ovlivňují chování spotřebitelů. Experimentální část této práce zahrnuje interní analýzu společnosti Sportafolio, která slouží k identifikaci její lokální strategie a konkurenčních výhod na domácím peruánském trhu. Následná analýza peruánského trhu společnosti Sportafolio je doplněna o výsledky získané v rámci primárního kvantitativního i kvalitativního výzkumu realizovaného mezi českými odběrateli. V neposlední řadě je výsledkem následující práce identifikace spotřebitelských poznatků týkajících se sportovních preferencí a zvyklostí českých spotřebitelů, které představují klíčový bod při tvorbě strategie vstupu na trh.
Klíčová slova: Sportafolio, ; český běžec, ; peruánský běžec, ; Sportovní trendy; běžecké aplikace, ; marketingová strategie, ; strategie vstupu na trh, ; adaptace marketingového mixu; Chování sportovních uživatelů; spotřebitelské zvyklosti a preference; technologie; běžecké insighty.

Informace o studiu

Studijní program / obor: International Business - Central European Business Realities
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 22. 4. 2021
Datum podání práce: 24. 6. 2022
Datum obhajoby: 29. 8. 2022
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/76878/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: