Strategické cíle rozvoje celoživotního vzdělávání pedagogů základních škol

Název práce: Strategické cíle rozvoje celoživotního vzdělávání pedagogů základních škol
Autor(ka) práce: Dráb, Dalibor
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Stejskalová, Irena
Oponenti práce: Krbová, Jana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce se zabývá strategickými cíli celoživotního vzdělávání pedagogů základních škol. Cílem práce je analýza aktuálních a budoucích potřeb pedagogických pracovníků v oblasti celoživotního vzdělávání obecně a se zaměřením na digitální vzdělávání. Dalším cílem práce je navrhnout úpravy strategických cílů rozvoje celoživotního vzdělávání v analyzované oblasti. Vyhodnocení probíhalo na základě dotazníkového šetření a analýzou strategických dokumentů v oblasti Pardubického kraje a Místní akční skupiny Holicko. Výsledky šetření pak vedou ke zjištění vzdělávacích potřeb pedagogů, jejich motivaci a preference v oblasti vzdělávání. Naopak analýza strategických dokumentů spolu s výsledky dotazníkového šetření ukazuje, které strategické cíle je vhodné upravit a jak.
Klíčová slova: strategie; rozvoj; vzdělávání
Název práce: Strategic goals of lifelong learning of primary school
Autor(ka) práce: Dráb, Dalibor
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Stejskalová, Irena
Oponenti práce: Krbová, Jana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This diploma thesis is focused on the strategic goals of lifelong learning of primary school teachers. The aim of the work is to analyze the current and future needs of teachers in the field of lifelong learning in general and with a focus on digital education. Another goal of the work is to design modifications of the strategic goals of teacher’s professional development within analyzed area. The evaluation is based on questionnaire survey and analysis of strategic documents in the Pardubice Region and the Holicko Local Action Group. The results of the survey lead to the identification of educational needs of teachers, their motivation and preferences in the field of their education. On the contrary, the analysis of strategic documents together with the results of the questionnaire survey shows which strategic goals should be modified and how.
Klíčová slova: strategy; development; education

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 2. 9. 2019
Datum podání práce: 28. 6. 2022
Datum obhajoby: 24. 8. 2022
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/70335/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: