Marketing prostřednictvím Instagram influencerů: vliv počtu sledujících a divergence produktu na postoj ke značce

Název práce: Marketing prostřednictvím Instagram influencerů: vliv počtu sledujících a divergence produktu na postoj ke značce
Autor(ka) práce: Bashkardzina, Maryia
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Shavshukov, Anton
Oponenti práce: Závodná, Lucie Sára
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem bakalářské práce je zjištění, jak marketing přes influencery na Instagramu může působit na značku a povědomí o značce, které bude vhodné a adaptované pro český trh. Ke splnění cíle povede kritické zkoumání a potvrzení nebo vyvracení stanovených hypotéz. Praktickým cílem bakalářské práce je aplikovat navrženou metodiku, jak marketing prostřednictvím influencerů funguje, nabídnout doporučení pro marketingové agentury a opatření pro budoucí vývoj českého mediálního trhu. Naplnění stanovených cílů je dosaženo prostřednictvím analýzy teoretické a metodické základny fungování uživatelského vnímání influencerů na Instagramu, uplatňovaní existující metodiky a aplikace metodiky na vytvořených fiktivních účtech. Výsledky hodnocení ukázaly, jak uživatelé vnímají influencery s různým počtem sledujících a produkty s různým designem v podmínkách českého trhu. V závěru bakalářské práce je shrnuto veškeré zkoumání a dosažené výsledky, jsou navržená doporučení pro zvýšení marketingové atraktivity a opatření pro vývoj marketingu na Instagramu.
Klíčová slova: Influencer marketing; sociální sítě; eWOM marketing; Instagram
Název práce: Marketing through Instagram influencers: the impact of follower count and product divergence on brand attitude
Autor(ka) práce: Bashkardzina, Maryia
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Shavshukov, Anton
Oponenti práce: Závodná, Lucie Sára
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of the bachelor thesis is to find out how marketing through influencers on Instagram can influence brand and brand awareness that will be suitable and adapted for the Czech market. To achieve the objective, critical examination and confirmation or refutation of the hypotheses set will lead to the achievement of the objective. The practical aim of the bachelor thesis is to apply the proposed methodology to how marketing through influencers works, offer recommendations for marketing agencies and measures for the future development of the Czech media market. The fulfilment of the set objectives is achieved through the analysis of the theoretical and methodological basis of the functioning of user perception of influencers on Instagram, the application of the existing methodology and the application of the methodology on the created fictional accounts. The results of the evaluation showed how users perceive influencers with different numbers of followers and products with different designs in the conditions of the Czech market. The bachelor thesis concludes with a summary of all the research and the results obtained, and proposes recommendations for increasing the marketing appeal and measures for the development of marketing on Instagram
Klíčová slova: Influencer marketing; social networks; eWOM marketing; Instagram

Informace o studiu

Studijní program / obor: Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 12. 6. 2021
Datum podání práce: 27. 6. 2022
Datum obhajoby: 29. 8. 2022
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/77179/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: