Optimalizace procesů marketingových aktivit firmy Restartgym

Název práce: Optimalizace procesů marketingových aktivit firmy Restartgym
Autor(ka) práce: Novák, Jakub
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Vašíčková, Veronika
Oponenti práce: Hajdíková, Taťána
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá vybranými procesy organizace. Cílem této práce je identifikace procesů s kritickými místy a jejich následná optimalizace. K dosažení zvoleného cíle bude provedena podrobná analýza vybraných procesů, kde na zákla-dě této analýzy budou identifikovány procesy, které jsou klíčové pro efektivní mar-keting společnosti. Teoretická část se zaměřuje na podnikové procesy z hlediska je-jich charakteristiky, klasifikace, způsobu hodnocení a nejsou zde opomenuty meto-diky, vedoucí k jejich zlepšování. Dále je v teoretické rešerši zmíněná kapitola, týkají-cí se marketingového mixu 7P a problematiky brandingu v oblasti marketingu. V metodologické části jsou charakterizovány metody a postupy, které jsou pro řešení problému použity. Analytická část práce se zabývá procesem analýzy a tvorby mapy procesů v oblasti marketingových aktivit. Součástí je realizovaný smíšený výzkum, který je podkladem pro následnou optimalizaci analyzovaného procesu. Ve výzku-mu je využita smíšená strategie (kvantitativní a kvalitativní přístup), kde tyto metody probíhají paralelně a v závěru jsou společně interpretovány. První metoda je kvanti-tativní v podobě dotazníkového šetření a druhá metoda kvalitativní v podobě pomo-cí polostrukturovaného rozhovoru s panem Marcelem Tláškem, majitelem firmy. Tento výzkum je stěžejním podkladem pro optimalizaci procesu, zejména pro nale-zení kritických míst, která jsou pro optimalizaci nejefektivnější. Vystává zde ovšem otázka, jestli daná optimalizace dokáže vyhovět trhu či zlepšit procesy a přinést tak efektivitu pro řízení marketingu.
Klíčová slova: reengineering; optimalizace procesu; marketing; branding
Název práce: Optimization of Restartgym's marketing activities processes
Autor(ka) práce: Novák, Jakub
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Vašíčková, Veronika
Oponenti práce: Hajdíková, Taťána
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis deals with selected processes of the organization. The aim of this work is to identify processes with critical points and their subsequent optimization. In order to achieve the chosen goal, a detailed analysis of the selected processes will be carried out, where on the basis of this analysis the processes that are crucial for the effective marketing of the company will be found. The theoretical part focuses on the company processes in terms of their characteristics, classification, method of evaluation and methodologies leading to their improvement are not omitted. Furthermore, the theoretical research includes a chapter on the problem of marketing mix 7 and branding in the field of marketing. In the methodological part, the methods and procedures used to solve the problem are characterized. The analytical part of the thesis deals with the process of analysis and creation of the process map in the field of marketing activities. It includes the conducted mixed research, which is the basis for the subsequent optimalization of the analyzed process. In the research a mixed strategy (quantitative and qualitative approach) is used, where these methods run in parallel and are jointly interpreted at the end. The first method is quantitative in the form of a questionnaire survey and the second method is qualitative in the form of a semi-structured interview with Mr. Marcel Tlasek, the owner of the company. This research is a key basis for optimizing the process, especially for finding the critical points that are most effective for optimization. However, the question arises whether the optimization can satisfy the market or improve processes and thus bring efficiency to marketing management.
Klíčová slova: reengineering; optimization; marketing; branding

Informace o studiu

Studijní program / obor: Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra exaktních metod

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 30. 10. 2020
Datum podání práce: 1. 8. 2022
Datum obhajoby: 29. 8. 2022
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/75044/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: