Srovnání nákupní cesty zákazníků v kamenných prodejnách a při online prodeji

Název práce: Srovnání nákupní cesty zákazníků v kamenných prodejnách a při online prodeji
Autor(ka) práce: Španihelová, Pavla
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: Hašová, Klára
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem diplomové práce je zjištění a popsání možností ovlivnění nákupní cesty v kamenných prodejnách a při online prodeji potravin. Teoretická část je věnována poznatkům a pojmům z oblasti spotřebního chování, nákupního chování, ale také vyčleněním jednotlivých metod ovlivnění nákupní cesty a tím oslovení zákazníka. V další, metodologické části, jsou popsány použité metody výzkumu (rozhovor a anketa) a jsou definované výzkumné otázky. Navazující praktická část poté analyzuje kvantitativní výzkum pomocí ankety a na základě shrnutí výsledků jsou poté v závěru uvedeny návrhy a doporučení.
Klíčová slova: Nákup potravin; Online prodej; Nákupní chování; Ovlivňování nákupu
Název práce: Comparison of the shopping journey of customers in brick-and-mortar stores and e-shops
Autor(ka) práce: Španihelová, Pavla
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: Hašová, Klára
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this thesis is to identify and describe the possibilities of influencing the shopping journey in brick-and-mortar grocery stores and food e-shops. The theoretical part is devoted to knowledge and concepts from the field of consumption behavior, shopping behavior, but also to the selection of individual methods of influencing the shopping journey and thus addressing the customer. In the next, methodological part, the research methods used are described (interview and survey) and the research questions are defined. The following practical part then analyzes the quantitative research, whisch is survey, and based on a summary of the results, suggestions and recommendations are then presented in the conclusion.
Klíčová slova: Shopping food; Online shopping; Shopping behavior; Influencing the purchase

Informace o studiu

Studijní program / obor: Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 24. 5. 2021
Datum podání práce: 7. 12. 2022
Datum obhajoby: 26. 1. 2023
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/77006/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: