CSR - fast fashion verzus slow fashion v kontextu SDGs

Název práce: CSR - fast fashion verzus slow fashion v kontextu SDGs
Autor(ka) práce: Vavrušková, Nela
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Mokrejšová, Veronika
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací společenské odpovědnosti (CSR) módních firem ve vztahu k 17 udržitelným cílům. Práce zkoumá vybrané fast fashion a slow fashion firmy, které jsou přítomny na evropském trhu. Cílem práce je zformulování doporučení ke zlepšení marketingové komunikace udržitelnosti těchto firem v kontextu Sustainable Development Goals (SDGs) na základě jejího porovnání a zhodnocení, a sestavení návrhu reportu o udržitelnosti. Teoretická část se zabývá vymezením pojmů a definic souvisejících se společenskou odpovědností firem, marketingem a marketingovou komunikací. V práci jsou také představeny Cíle udržitelného rozvoje, trh s módou, a s ním spojené pojmy. Praktická část se zaměřuje na zhodnocení a porovnání výsledků výzkumu. Práce je zakončena zformulováním doporučení ke zlepšení marketingové komunikaci firem a navržením report o udržitelnosti.
Klíčová slova: slow fashion; fast fashion; SDGs; CSR; společenská odpovědnost firem; cíle udržitelného rozvoje; udržitelnost; marketingová komunikace
Název práce: CSR - fast fashion versus slow fashion in the context of SDGs
Autor(ka) práce: Vavrušková, Nela
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Mokrejšová, Veronika
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis deals with marketing communication of corporate social responsibility (CSR) of fashion companies in relation to 17 Sustainable Development Goals. The work investigates selected fast fashion and slow fashion companies that are present on the European market. The purpose of this bachelor thesis is to give recommendations to improve marketing communication of these companies in the context of the Sustainable Development Goals (SDGs) through its comparison and evaluation. The theoretical part deals with the definition of terms and definitions related to corporate social responsibility, marketing and marketing communication. The Sustainable Development Goals, the fashion market and related concepts are also introduced. The practical part focuses on the evaluation and comparison of the research results. The thesis concludes by formulating recommendations to improve corporate marketing communication and proposing a sustainability report.
Klíčová slova: CSR; corporate social responsibility; marketing communication; sustainable development goals; slow fashion; fast fashion; sustainability; SDGs

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 13. 12. 2021
Datum podání práce: 9. 12. 2022
Datum obhajoby: 11. 1. 2023
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/79057/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: