Tvorba A-RPG hry v Unity
Název práce: | Tvorba A-RPG hry v Unity |
---|---|
Autor(ka) práce: | Grytsak, Leon |
Typ práce: | Bakalářská práce |
Vedoucí práce: | Korčák, Jiří |
Oponenti práce: | Růžička, Vojtěch |
Jazyk práce: | Česky |
Abstrakt: | Cílem této práce je vytvořit Action RPG hru v herním enginu Unity, kde hráč bojuje v nekonečné smyčce proti monstrům řízeným pomocí AI s účelem vylepšit atributy své postavy dle odměn za porážení monster. Práce nejprve popisuje vývoj her samotný, se zaměřením na RPG a z nich odvozené Action RPG hry, na což dále navazuje krátké představení několika známých a využívaných herních enginů. Jedním z nichž je právě herní engine Unity. V dalších kapitolách je představen základní design hry, po kterém následuje popis implementace klíčové funkcionality hry, implementace uživatelského rozhraní pro možnou vizualizaci částí klíčové funkcionality a vizualizace herních objektů. |
Klíčová slova: | Unity; C#; vývoj her; akční RPG; programování |
Název práce: | Creation of A-RPG game in Unity |
---|---|
Autor(ka) práce: | Grytsak, Leon |
Typ práce: | Bachelor thesis |
Vedoucí práce: | Korčák, Jiří |
Oponenti práce: | Růžička, Vojtěch |
Jazyk práce: | Česky |
Abstrakt: | The main goal of this thesis is creation of Action RPG video game in game engine Unity, where player fights monsters controlled by AI in an endless loop with a purpose of upgrading his character through rewards earned from defeating these monsters. The thesis firstly describes game development itself, with a focus on RPG and from them derived Action RPG video games, which is then followed by a short introduction to few nowadays famous game engines. One of them being game engine Unity. Following chapters at first describe basic design of the game. Then implementation of the game’s core is described together with implementation of user interface, that is used to visualize some of this functionality, and visualization of game objects. |
Klíčová slova: | C#; game development; programming; action RPG; Unity |
Informace o studiu
Studijní program / obor: | Aplikovaná informatika/Aplikovaná informatika |
---|---|
Typ studijního programu: | Bakalářský studijní program |
Přidělovaná hodnost: | Bc. |
Instituce přidělující hodnost: | Vysoká škola ekonomická v Praze |
Fakulta: | Fakulta informatiky a statistiky |
Katedra: | Katedra systémové analýzy |
Informace o odevzdání a obhajobě
Datum zadání práce: | 1. 11. 2021 |
---|---|
Datum podání práce: | 11. 12. 2022 |
Datum obhajoby: | 1. 2. 2023 |
Identifikátor v systému InSIS: | https://insis.vse.cz/zp/78602/podrobnosti |