Profil spotřebitele podniku Zvěřinový závod Maxmilián

Název práce: Profil spotřebitele podniku Zvěřinový závod Maxmilián
Autor(ka) práce: Schönová, Kristýna
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Tahal, Radek
Oponenti práce: Faltus, Robert
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá profilem spotřebitele Zvěřinového závodu Maxmilián. Hlavním cílem práce bylo popsat profil spotřebitelů podniku Maxmilián na základě uskutečněného kvalitativního výzkumu se třemi vedlejšími cíli, které se zaměřovaly na podrobné poznání konzumenta zvěřiny, popsání spotřebitele podniku Maxmilián a formulace případných doporučení. Teoretická část mapuje dosavadní poznatky v oblasti spotřebitele, spotřebního chování a nákupního chování, dále podrobněji zkoumá spotřební chování v České republice se zaměřením na spotřebu masa. Poznatky o zvěřině jsou získané z odborné literatury české i zahraniční. V metodologické části jsou zformulovány výzkumné otázky, popsán samotný kvalitativní výzkum a využitá metoda. Praktická část se již detailně věnuje samotnému výzkumu a jeho realizaci, následné analýze dat a interpretaci výsledků. Výsledky jsou interpretovány s ohledem na odbornou literaturu. Výsledky této práce by měly napomoci závodu lépe porozumět svému spotřebiteli a najít využití v marketingu společnosti.
Klíčová slova: zvěřina; profil spotřebitel; spotřební chování; divoké maso; konzumace
Název práce: The consumer profile of Zvěřinový závod Maxmilián
Autor(ka) práce: Schönová, Kristýna
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Tahal, Radek
Oponenti práce: Faltus, Robert
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This diploma thesis focuses on consumer profile of Zvěřinový závod Maxmilián. The main goal is to describe the consumer profile of Zvěřinový závod Maxmilián based on qualitative research with three side goals which concentrated on detailed learning about game meat consumers, description of a consumer of Maxmilián and formulating eventual recommendations. Theoretical part maps present knowledge on these topics: consumer, consumer behaviour, shopping behaviour. It also focuses on consumer behaviour in Czech Republic with a concentration to a meat consumption. Knowledge about wild meat is gathered from Czech and foreign literature. In methodological part, there are formulated research questions, there is described the qualitative research itself and used methods. The practical part concentrate on the qualitative research itself and its realization, data analysis and the results interpretation. The results are interpreted considering the literature. The results of this thesis should help company to better understanding of its consumers and find use in the company’s marketing.
Klíčová slova: consumer profile; game meat; venison; consumption; consumer behaviour

Informace o studiu

Studijní program / obor: Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 11. 4. 2022
Datum podání práce: 13. 12. 2022
Datum obhajoby: 26. 1. 2023
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/80509/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: