Manažérský přístup ke změnám v tabákovém průmyslu na začátku 21. století

Název práce: Manažérský přístup ke změnám v tabákovém průmyslu na začátku 21. století
Autor(ka) práce: Shavzis, Lev
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Koľveková, Gabriela
Oponenti práce: Rusmichová, Lada
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce řeší otázku manažérských přístupů ke změnám v tabákovém průmyslu na začátku 21. století. Hlavním cíle práce je identifikovat trendy v tabákovém průmyslu od začátku 21. století, pochopit změny ve spotřebitelském chování s ohledem na zdravý životný styl a zanalyzovat jejich dopad na abstraktní tabákovou společnost z pohledu manažera. Závěrem je, že trh konvenčních tabákových výrobků dlouhodobě klesá díky nastavěné regulaci, spotřebitelskému trendu na zdravý životni styl a investovaní tabákových výrobců do RPP, kde výrobci momentálně mají možnosti nedostupné u cigaret, jako analýza dat na úrovni zákazníka nebo nastavení věrnostních programů. Doporučení práce jsou prohloubení znalosti regulátora ohledně RRP a omezeni marketingových možnosti i v oblasti produktů se sníženým rizikem.
Klíčová slova: zahřívané tabákově výrobky; elektronické cigarety; tabákový průmysl
Název práce: Managerial approach to changes in the tobacco industry at the beginning of the 21st century
Autor(ka) práce: Shavzis, Lev
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Koľveková, Gabriela
Oponenti práce: Rusmichová, Lada
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis analyzes the problem of managerial approach Managerial approach to changes in the tobacco industry at the beginning of the 21st century. Main aims of the thesis are to identify trends in tobacco industry since the beginning of the 21st century, understand changes in consumer behavior related to the healthy lifestyle trend and to analyze their impact on an abstract tobacco company from managerial perspective. Result of the thesis is that conventional tobacco market is in a state of long term decline due to market regulation, consumer healthy lifestyle trend and investments of tobacco producers to RRP where at the moment producers have possibilities impossible in cigarettes such as data analysis on consumer level or loyalty programs introduction. Recommendations of the thesis are to deepen regulator’s knowledge in RRP sphere and reduction of marketing capabilities in RRP segments
Klíčová slova: Heated tobacco products; Electronic cigarettes; Tobacco Industry

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra manažerské ekonomie

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 14. 2. 2022
Datum podání práce: 14. 12. 2022
Datum obhajoby: 12. 6. 2023
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/80104/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: