Faktory motivace zaměstnanců v odvětví fast-foodu

Název práce: Faktory motivace zaměstnanců v odvětví fast-foodu
Autor(ka) práce: Závranská, Tereza
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Rod, Martin
Oponenti práce: Bína, Vladislav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této bakalářské práce je zjistit, zda předpoklad, že motivace k práci je ovlivněná generačními rozdíly zaměstnanců. Práce je rozdělená na teoretickou, me-todickou a praktickou část. V teoretické části jsou definovány pojmy spjaté s motivací v managementu a dalších příbuzných věd jako je psychologie aj., a dále motivace za-městnanců. Metodická část popisuje, jakým způsobem je výzkum prováděn, cíle a postupy výzkumu, dále, jak je výzkum analyzován. Výzkum je tvořen kvantitativním dotazníkem. Praktická část analyzuje výsledky dotazníku a zpracovává předpoklad zadaný autorkou. Bylo zjištěno, že hlavním motivačním faktorem pro starší generaci jsou peníze, zatímco mladší generace jsou orientovány spíše na karierní růst.
Klíčová slova: Motivace; Faktory motivace odměňování; Spokojenost zaměstnanců
Název práce: Employee motivation factors in the fast-food industry
Autor(ka) práce: Závranská, Tereza
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Rod, Martin
Oponenti práce: Bína, Vladislav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this bachelor's thesis is to find out whether the assumption that motivation to work is influenced by generational differences of employees. The work is divided into theoretical, methodological and practical parts. The theoretical part defines terms related to motivation in management and other related sciences such as psychology, etc., as well as employee motivation. The methodological part describes how the research is conducted, the goals and procedures of the research, and how the research is analyzed. The research consists of a quantitative questionnaire. The practical part analyzes the results of the questionnaire and processes the assumption entered by the author. It was found that the main motivating factor for the older generation is money, while the younger generations are more oriented towards career growth.
Klíčová slova: Rewarding; Employee satisfaction; Motivation

Informace o studiu

Studijní program / obor: Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra exaktních metod

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 23. 3. 2022
Datum podání práce: 22. 4. 2023
Datum obhajoby: 14. 6. 2023
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/80353/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: