Vedení a motivace obchodního týmu

Název práce: Vedení a motivace obchodního týmu
Autor(ka) práce: Bernardová, Kateřina
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Legnerová, Kateřina
Oponenti práce: Černá, Daniela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce analyzuje pracovní spokojenost a motivaci obchodního oddělení nejmenované společnosti včetně analýzy zvolených úkonů vedoucích pracovníků. Cílem výzkumu je navrhnout doporučení pro zlepšení zaměstnanecké spokojenosti a motivace a navržená doporučení spolu s výsledky práce následně prezentovat vedení obchodního týmu. Doporučení jsou realizována na základě zjištěných dat, které jsme získali pomocí dotazníkového šetření. Teoretická část práce obsahuje definice pojmů, vhled do dotčených teorií leadershipu (managementu), dosavadní poznání daného tématu a metody použité v praktické části práce. V empirické části jsme díky pozorování a sekundárnímu výzkumu charakterizovali podnik, nastínili jsme organizační strukturu sledovaného oddělení a popsali jednotlivé týmy, které vytváří celé obchodní oddělení. Následně jsme představili aktuální stav jednotlivých zkoumaných okruhů jako je odměňování, obsah práce v jednotlivých týmech, pracovní prostředí, systém vzdělávání apod. Byl popsán průběh sběru dat a provedena samotná analýza zjištěných skutečností. Výsledky šetření jsou interpretovány v samotném závěru práce, kde jsou také formulována doporučení pro vedení sledovaného oddělení.
Klíčová slova: Motivace; obchod; B2B; pracovní spokojenost
Název práce: Leading and motivating the sales team
Autor(ka) práce: Bernardová, Kateřina
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Legnerová, Kateřina
Oponenti práce: Černá, Daniela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This Master‘s thesis analyses the job satisfaction and motivation of the sales department of an unnamed company, including an analysis of the chosen actions of managers. The aim of the research is to propose recommendations for improving employee satisfaction and motivation and then present the proposed recommendations along with the results of the thesis to the sales team management. The recommendations are implemented based on the data collected through a questionnaire survey. The theoretical part of the thesis includes definitions of terms, insight into the leadership (management) theories concerned, the existing knowledge of the topic and the methods used in the practical part of the thesis. In the empirical part, through observation and secondary research, we have characterized the company, outlined the organizational structure of the observed department and described the different teams that make up the entire business department. Subsequently, we presented the current status of the individual areas under study, such as remuneration, the content of work in the individual teams, the working environment, the training system, etc. The process of data collection was described and the actual analysis of the findings was carried out. The results of the investigation are interpreted in the very conclusion of the paper, where recommendations for the management of the department under study are also formulated.
Klíčová slova: Motivation; Job satisfaction; B2B; Sales

Informace o studiu

Studijní program / obor: Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra personalistiky

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 4. 7. 2022
Datum podání práce: 24. 4. 2023
Datum obhajoby: 8. 6. 2023
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/81108/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: