Marketingová komunikace značky Manufaktura

Název práce: Marketingová komunikace značky Manufaktura
Autor(ka) práce: Staňková, Nikola
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Khelerová, Vladimíra
Oponenti práce: Matysová, Kamila
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací značky Manufaktura. Cílem práce je zhodnotit marketingovou komunikaci značky a představit návrhy a doporučení na zlepšení její marketingové komunikace. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy týkající se marketingu, marketingového mixu a komunikačního mixu, dále pak představení vybraných současných trendů v marketingové komunikaci. V praktické části je představena značka Manufaktura, její marketingová komunikace, vyhodnocení dotazníkového šetření, a nakonec návrhy a doporučení na zlepšení marketingové komunikace značky plynoucí z vlastního šetření a obecných doporučení.
Klíčová slova: Kosmetická značka; Marketing; Komunikace; Manufaktura; Přírodní kosmetika
Název práce: Marketing Communication of the Manufaktura Brand
Autor(ka) práce: Staňková, Nikola
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Khelerová, Vladimíra
Oponenti práce: Matysová, Kamila
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The bachelor's thesis deals with the marketing communication of the Manufaktura brand. The aim of the thesis is to evaluate the brand's marketing communication and present proposals and recommendations for improving its marketing communication. Concepts related to marketing, marketing mix and communication mix are explained in the theoretical part, followed by a presentation of selected current trends in marketing communication. The practical part presents the Manufaktura brand, its marketing communication, the evaluation of a questionnaire survey, and finally suggestions and recommendations for improving the brand's marketing communication resulting from its own survey and general recommendations.
Klíčová slova: Cosmetic brand; Natural cosmetics; Marketing; Communication; Manufaktura

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 17. 5. 2022
Datum podání práce: 26. 4. 2023
Datum obhajoby: 2. 6. 2023
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/80730/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: