Sociálne siete v destinačnom marketingu

Název práce: Sociálne siete v destinačnom marketingu
Autor(ka) práce: Hegedüšová, Katarína
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Janeček, Petr
Oponenti práce: Pichlík, Lukáš
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Bakalárska práca sa zaoberá využívaním sociálnych sieti v destinačnom marketingu so zameraním v praktickej časti práce na organizáciu destinačného manažmentu Plzeň – TURISMUS (Visit Plzeň). Jedným zo zvolených cieľov bakalárskej práce je porovnať využívanie sociálnych sietí v marketingovej komunikácii organizácií destinačného manažmentu vo viacerých destináciách Českej republiky. Ďalším zvoleným cieľom bakalárskej práce je vytvorenie praktického návrhu na zlepšenie práce so sociálnymi sieťami na účely marketingovej komunikácie pre organizáciu destinačného manažmentu Plzeň – TURISMUS (Visit Plzeň). Práca je rozdelená na teoretickú časť a praktickú časť. V teoretickej časti bola použitá metóda literárnej rešerše a obsahuje témy zaoberajúce sa destináciou, marketingovou komunikáciou a sociálnymi sieťami. Praktická časť využíva vo výskume metódu benchmarking, ktorá hodnotí využívanie sociálnych sietí v 5 organizáciách destinačného manažmentu. Na základe získaných výsledkov literárnej rešerše a výskumu pomocou metódy benchmarking, bol v závere praktickej časti vytvorený praktický návrh pre Plzeň – TURISMUS (Visit Plzeň) na zlepšenie práce so sociálnymi sieťami.
Klíčová slova: Destinácia; Organizácia destinačného manažmentu; Destinačný marketing; Sociálne siete ; Instagram; Facebook; Benchmarking
Název práce: Sociálne siete v destinačnom marketingu
Autor(ka) práce: Hegedüšová, Katarína
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Janeček, Petr
Oponenti práce: Pichlík, Lukáš
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá využitím sociálních sítí v destinačním marketingu, přičemž se v praktické části práce zaměřuje na organizaci destinačního managementu Plzeň - TURISMUS (Visit Plzeň). Jedním ze zvolených cílů bakalářské práce je porovnat využití sociálních sítí v marketingové komunikaci organizací destinačního managementu v několika destinacích v České republice. Dalším zvoleným cílem bakalářské práce je vytvoření praktického návrhu na zlepšení práce se sociálními sítěmi pro účely marketingové komunikace pro organizaci destinačního managementu Plzeň - TURISMUS (Visit Plzeň). Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části byla použita metoda literární rešerše a obsahuje témata zabývající se destinací, marketingovou komunikací a sociálními sítěmi. V praktické části je ve výzkumu využita metoda benchmarkingu, která hodnotí využití sociálních sítí v 5 organizacích destinačního managementu. Na základě výsledků literární rešerše a výzkumu pomocí metody benchmarkingu byl v závěru praktické části vytvořen praktický návrh pro Plzeň - TURISMUS (Visit Plzeň) na zlepšení práce se sociálními sítěmi.
Klíčová slova: Destinace; Sociální sítě; Instagram ; Organizace destinačního managementu; Destinační marketing; Facebook; Benchmarking
Název práce: Social networks in destination marketing
Autor(ka) práce: Hegedüšová, Katarína
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Janeček, Petr
Oponenti práce: Pichlík, Lukáš
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The bachelor thesis deals with the use of social networks in destination marketing, with a focus on the practical part of the thesis on the destination management organization Plzeň - TURISMUS (Visit Plzeň). One of the chosen aims of the bachelor thesis is to compare the use of social networks in the marketing communication of destination management organisations in several destinations in the Czech Republic. Another chosen aim of the bachelor thesis is to create a practical proposal for improving the work with social networks for the purpose of marketing communication for the destination management organization Plzeň - TURISMUS (Visit Plzeň). The thesis is divided into a theoretical part and a practical part. In the theoretical part, the method of literary research was used and contains topics dealing with destination, marketing communication and social networks. The practical part uses the benchmarking method in the research, which evaluates the use of social networks in 5 destination management organizations. Based on the results obtained from the literary research and the benchmarking research, a practical proposal for improving the work with social networks for Plzeň-TURISMUS (Visit Plzeň) has been created at the end of the practical part.
Klíčová slova: Destination; Destination management organization ; Destination marketing; Social networks; Instagram ; Facebook; Benchmarking

Informace o studiu

Studijní program / obor: Cestovní ruch
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra cestovního ruchu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 2. 7. 2022
Datum podání práce: 27. 4. 2023
Datum obhajoby: 26. 5. 2023
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/81905/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: