Brand equity v kategorii jogurtů na českém trhu

Název práce: Brand equity v kategorii jogurtů na českém trhu
Autor(ka) práce: Flodrová, Tereza
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Harmon, Lenka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se zabývá přístupy k měření hodnoty / ekvity značky z pohledu zákazníka a firmy. V praktické části analyzuje ekvitu vybraných značek jogurtů metodami Equity Builder a Brand Power a formuluje doporučení pro rozvoj ekvity jednotlivých značek.
Klíčová slova: jogurty; ekvita značky; hodnota značky
Název práce: Brand equity in yoghurts product category on Czech market
Autor(ka) práce: Flodrová, Tereza
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Harmon, Lenka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Thesis deals with the subject of brand value / equity. In the application part equity of selected brands of yoghurts is measured using Equity Builder and Brand Power methodologies and recommendations for their brand equity growth are given.
Klíčová slova: joghurts; brand value; brand equity

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 8. 12. 2008
Datum podání práce: 19. 12. 2008
Datum obhajoby: 19. 1. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/17436/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: