Franchising jako způsob vstupu na zahraniční trh v hotelovém průmyslu

Název práce: Franchising as a mode of entering a foreign market in the hotel industry
Autor(ka) práce: Kleeva, Veronika
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Semenenko, Vadim
Oponenti práce: Procházka, Petr
Jazyk práce: English
Abstrakt:
This study sought to examine the franchising strategy for the successful growth of the Don Giovanni hotel into new Vysehrad country markets. To gather data on the hotel sector and market conditions in the target nations, the research combined surveys with pre-existing statistical data. The study's findings indicate that franchising can be a successful strategy for the Don Giovanni Hotel's successful growth into the Vysehrad nations. The study also discovered that the economies and tourist populations of the nations in the Vysehrad region, particularly Poland and the Czech Republic, are expanding, suggesting prospects for the hotel to broaden its clientele.
Klíčová slova: Don Giovanni; tourism; expansion; franchising; Hotel
Název práce: Franchising jako způsob vstupu na zahraniční trh v hotelovém průmyslu
Autor(ka) práce: Kleeva, Veronika
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Semenenko, Vadim
Oponenti práce: Procházka, Petr
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Cílem této bakalaře práce bylo prozkoumat franšízovou strategii pro úspěšný vstup hotelu Don Giovanni na nové trhy Visegrádské skupiny. Pro získání dat o hotelovém sektoru a tržních podmínkách v cílových zemích spojila studie průzkumy s dříve existujícími statistickými údaji. Výsledky studie ukazují, že franšízový systém může být úspěšnou strategií pro rozvoj hotelu Don Giovanni ve Visegrádské skupině. Studie také ukázala, že ekonomika a turistické obyvatelstvo zemí Visegrádského regionu, zejména Polska a České republiky, se rozšiřují, což naznačuje perspektivy rozšíření zákaznické základny hotelu.
Klíčová slova: franchising; hotel; expanze; turistika

Informace o studiu

Studijní program / obor: International Business
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 22. 9. 2022
Datum podání práce: 28. 4. 2023
Datum obhajoby: 30. 5. 2023
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/81861/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: