Marketingová Strategie a image Starbucks se Zaměřením na Českou Republiku a Turecko

Název práce: Marketing Strategy and image of Starbucks with focus on the Czech Republic and Turkey
Autor(ka) práce: Sadıkoğlu, Aylin
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Blažková, Hana
Jazyk práce: English
Abstrakt:
The thesis looked into marketing techniques and efforts done by the coffee shops. It deeply researched the specific marketing efforts like positioning, segmentation, targeting, sensory marketing and extended marketing mix. These shed light into how coffee shops are gaining and preserving their market presence. These information helped better understand and analyze the similarities and differences between the strategies of regular coffee shops and the coffee giant Starbucks. Starbucks and their strategies were looked in depth. With the self conducted survey, consumer behavior ad opinion related information was gathered ad it helped better to understand the image of Starbucks in the Czech Republic and Turkey. Analysis on the data and comments were made, and respective recommendations were provided. Overall, the thesis helped to better understand how the Starbucks Company is perceived in the Czech Republic and in Turkey and helped bring more light to the consumer behavior, and where improvements can be implemented in the company's marketing strategies.
Klíčová slova: Marketing Strategies of Coffee Shops; Consumer Behavior; Marketing Survey; Starbucks Marketing Strategy
Název práce: Marketingová Strategie a image Starbucks se Zaměřením na Českou Republiku a Turecko
Autor(ka) práce: Sadıkoğlu, Aylin
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Blažková, Hana
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Práce se zabývala marketingovými technikami a úsilím kavárny. Hluboce zkoumala konkrétní marketingová úsilí, jako je umístění, segmentace, cílení, smyslový marketing a rozšířený marketingový mix. Tyto vrhají světlo na to, jak kavárny získávají a udržují svou přítomnost na trhu. Tyto informace pomohly lépe pochopit a analyzovat podobnosti a rozdíly mezi strategiemi běžných kaváren a kávovým gigantem Starbucks. Starbucks a jejich strategie byly zkoumány do hloubky. V rámci vlastního průzkumu byly shromážděny informace související s chováním spotřebitelů a jejich názory, což pomohlo lépe porozumět image společnosti Starbucks v České republice a Turecku. Byla provedena analýza dat a komentáře a byla poskytnuta příslušná doporučení. Celkově práce pomohla lépe porozumět tomu, jak je společnost Starbucks vnímána v České republice a v Turecku a pomohla vnést více světla do spotřebitelského chování a kde lze implementovat zlepšení v marketingových strategiích společnosti.
Klíčová slova: Marketingová strategie Starbucks; Marketingový průzkum; Marketingové strategie kaváren; Spotřebitelské chování

Informace o studiu

Studijní program / obor: International Business
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 15. 9. 2022
Datum podání práce: 28. 4. 2023
Datum obhajoby: 6. 6. 2023
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/81583/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: