Návrh komunikační strategie společnosti Golf Time Media s.r.o

Název práce: Návrh komunikační strategie společnosti Golf Time Media s.r.o
Autor(ka) práce: Rozmajzlová, Dominika
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Sadílek, Tomáš
Oponenti práce: Průša, Přemysl
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá analýzou komunikace společnosti Golf Time Media. Jejím cílem je navrhnout novou komunikační strategii na základě poznatků z teoretické a praktické části. Teoretická část práce je zaměřena na specifikaci pojmů jako jsou marketingová strategie nebo komunikační mix. Popisuje společnost Golf Time Media a její aktivity v rámci České republiky. Praktická část analyzuje dosavadní komunikaci Golf Time Media jak v online, tak i v offline prostředí. Součástí praktické části je vlastní dotazníkové šetření a také hloubkové rozhovory s lidmi z českého golfového prostředí, sloužící k důkladnějšímu porozumění chování a rozhodování golfistů za účelem přizpůsobení marketingu jejich potřebám.
Klíčová slova: golf; komunikační strategie; marketing
Název práce: Proposal for a new communication strategy for Golf Time Media s.r.o
Autor(ka) práce: Rozmajzlová, Dominika
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Sadílek, Tomáš
Oponenti práce: Průša, Přemysl
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The diploma thesis analyzes the communication of Golf Time Media. Its goal is to propose a new communication strategy based on knowledge from the theoretical and practical part. The theoretical part of the work is focused on the specification of terms such as marketing strategy or communication mix. It describes Golf Time Media and its activities within the Czech Republic. The practical part analyzes Golf Time Media's current communication both online and offline. Practical part contains an own questionnaire survey as well as in-depth interviews with people from the Czech golf environment, which serve to more thoroughly understand the behavior and decision-making of golfers in order to adapt marketing to their needs.
Klíčová slova: communication strategy; marketing; golf

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 13. 9. 2022
Datum podání práce: 29. 4. 2023
Datum obhajoby: 7. 6. 2023
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/81513/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: