Poznávací zájezdy do Itálie v nabídce českých cestovních kanceláří

Název práce: Poznávací zájezdy do Itálie v nabídce českých cestovních kanceláří
Autor(ka) práce: Denková, Kateřina
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Petrů, Zdenka
Oponenti práce: Kalábová, Markéta
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá tématem poznávacích zájezdů do Itálie v nabídce cestovních kanceláří České kormidlo, Čedok a Adventura. Cílem bakalářské práce je analýza poznávacích zájezdů nabízených třemi cestovními kancelářemi. Pro dosažení cíle je použita komparativní analýza. Bakalářská práce je rozdělena do tří kapitol a první kapitola vymezuje základní pojmy. Druhá kapitola se zaměřuje na destinaci Itálii a předpoklady pro rozvoj cestovního ruchu. Následně jsou zkoumány všechny cestovní kanceláře na českém trhu z pohledu nabídky destinace Itálie. Z této úvodní analýzy vyplývá, že více než polovina cestovních kanceláří organizuje zájezdy do Itálie a nejčastějšími druhy jsou poznávací a pobytové zájezdy. Hlavní analýza zkoumá poznávací zájezdy vybraných cestovních kanceláří z různých hledisek, které jsou následně porovnávány. Na základě výsledků lze usoudit, že poznávací zájezdy do Itálie jsou organizovány spíše v mimosezóně a leteckou dopravou. Program zájezdů je založen na známých historických městech a účastníci jsou ubytováni ve tříhvězdičkových hotelech se stravováním formou snídaně. V rámci ceny jednotlivých zájezdů nejsou zahrnuty vstupy do památkových objektů nebo fakultativní výlety.
Klíčová slova: cestovní kancelář; nabídka cestovní kanceláře; zájezd; poznávací zájezdy; destinace
Název práce: Inclusive tours to Italy offered by Czech travel agencies
Autor(ka) práce: Denková, Kateřina
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Petrů, Zdenka
Oponenti práce: Kalábová, Markéta
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The bachelor thesis deals with the topic of inclusive tours to Italy offered by travel agencies České kormdilo, Čedok and Adventura. The aim of the thesis is to analyze inclusive tours offered by three selected travel agencies. Comparative analysis is used to achieve the goal of the thesis. The bachelor thesis is divided into three chapters, and the first one defines basic terms. The second chapter is aimed at the destination Italy and the prerequisites for the development of tourism. Subsequently, all travel agencies in the Czech market are examined regarding the offer of destination Italy. The initial analysis shows that more than half of travel agencies organize tours to Italy, and the most frequent types of tours are inclusive tours and holiday packages. The principal analysis investigates inclusive tours of selected travel agencies from different aspects, which are subsequently compared. Based on the results, it can be concluded that inclusive tours are more likely to be organized in the off-season and by air transport. The itinerary of inclusive tours is based on visiting famous historical cities, and participants are accommodated in 3-star hotels with boarding in the form of breakfast. In addition, the price of each tour does not include entrances to monuments and excursions.
Klíčová slova: travel agency; travel agency offer; tour; inclusive tour; destination

Informace o studiu

Studijní program / obor: Cestovní ruch
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra cestovního ruchu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 2. 7. 2022
Datum podání práce: 28. 4. 2023
Datum obhajoby: 31. 5. 2023
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/81365/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: