Komunikační strategie a image značky Persil na českém trhu z pohledu udržitelnosti, návrhy na zlepšení

Název práce: Komunikační strategie a image značky Persil na českém trhu z pohledu udržitelnosti, návrhy na zlepšení
Autor(ka) práce: Gabrielová, Veronika
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Kovářová, Irena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá komunikací, image a udržitelností značky Persil na českém trhu. Díky rostoucímu světovému povědomí o důležitosti udržitelnosti a šetrnosti k životnímu prostředí se téma stává relevantní a stojí za hlubší zkoumání. Cílem práce je kriticky zhodnotit dosavadní komunikace značky Persil na českém trhu a zjistit, jaké je image značky a jejích produktů. Následně je provedeno srovnání s největším konkurentem na trhu. Na všechny cíle je pohlíženo z hlediska udržitelnosti. Na konci jsou prezentovány návrhy a doporučení, které mohou být využity pro zlepšení komunikace značky Persil na českém trhu.
Klíčová slova: image značky; identita značky; komunikace; udržitelnost; prací prostředky; značka Persil
Název práce: Communication Strategy and Image of the Persil Brand in the Czech Market in Terms of Sustainability, Suggestions for Improvement
Autor(ka) práce: Gabrielová, Veronika
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Kovářová, Irena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The diploma thesis follows up on the communication, image, and sustainability of the Persil brand in the Czech market. With the growing global awareness of the importance of sustainability and environmental protection, the topic is becoming relevant and worth further investigation. The work aims to critically evaluate the communication of the Persil brand on the Czech market and find out what the image of the brand and its products is. Subsequently, a comparison is made with the biggest competitor on the market. All goals are viewed from a sustainability perspective. In the end, suggestions and recommendations are presented that can be used to improve the communication of the Persil brand in the Czech market.
Klíčová slova: Brand Loyalty; Communication; Sustainability; Persil Brand; Brand Identity; Brand Image

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 15. 6. 2022
Datum podání práce: 28. 4. 2023
Datum obhajoby: 6. 6. 2023
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/80947/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: