Návrh na zlepšení marketingové strategie společnosti Aktin

Název práce: Návrh na zlepšení marketingové strategie společnosti Aktin
Autor(ka) práce: Jírů, Lucie
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Hlinka, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této práce je kriticky zhodnotit marketingovou strategii společnosti Aktin, porovnat strategie v rámci českého a slovenského trhu a navrhnout zlepšení marketingové strategie firmy Aktin pro oba zkoumané trhy. Teoretická část práce pojednává o současných trendech v oblasti marketingu a e-commerce a věnuje se marketingovým strategiím na trhu zdravé výživy. V praktické části je zhodnocena dosavadní marketingová strategie firmy a jsou představeny výsledky vlastního výzkumu. Zvolenou metodou výzkumu je kvantitativní dotazníkové šetření. Na základě výzkumu je provedena komparace českého a slovenského trhu, SWOT analýza a jsou prezentovány návrhy na zlepšení marketingové strategie pro oba trhy.
Klíčová slova: marketingová strategie; marketingový mix; Česká republika; komunikační mix; Slovenská republika; trh zdravé výživy; Aktin
Název práce: A proposal to improve Aktin's marketing strategy
Autor(ka) práce: Jírů, Lucie
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Hlinka, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this thesis is to critically evaluate the marketing strategy of Aktin, compare the strategies within the Czech and Slovak markets, and suggest improvements to the marketing strategy of Aktin for both markets. The theoretical part of the thesis deals with current trends in marketing and e-commerce and focuses on marketing strategies in the health food market. The practical part evaluates the company's current marketing strategy and presents the results of own research. The chosen research method is a quantitative questionnaire survey. Based on the research, a comparison of the Czech and Slovak markets is made, a SWOT analysis is performed, and suggestions for improvements to the marketing strategy for both markets are presented.
Klíčová slova: marketing strategy; marketing mix; health food market; Czech Republic; communication mix; Aktin; Slovak Republic

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 12. 6. 2022
Datum podání práce: 28. 4. 2023
Datum obhajoby: 6. 6. 2023
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/80919/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: