Marketingová strategie firmy GymBeam, s. r. o

Název práce: Marketingová strategie firmy GymBeam, s. r. o
Autor(ka) práce: Janotová, Natálie
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Volfová, Jitka
Oponenti práce: Šebová, Petra
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tématem této bakalářské práce je marketingová strategie firmy GymBeam, s. r. o. Hlavním cílem práce je zjistit spotřebitelské preference stávajících a potenciálních zákazníků společnosti firmy GymBeam a na základě analýzy stávající marketingové strategie navrhnout doporučení na její vylepšení. Dílčími cíli jsou dále identifikovat trendy v odvětví zdravého stravování a analyzovat strategii konkurence. Bakalářská práce je rozdělena na tři hlavní kapitoly. První kapitola se věnuje teoretickému vymezení problematiky marketingu. Druhá kapitola popisuje společnost GymBeam a její značku. Soustředí se především na popis marketingové strategie a analýzu konkurence. Třetí kapitola se věnuje vlastnímu výzkumu realizovanému prostřednictvím dotazníkového šetření, který zjišťuje preference osob zajímajících se o zdravý životní styl a sport a blíže zkoumá postoj zákazníků GymBeam k produktům a komunikačním nástrojům společnosti. Dotazník je nejprve představen a následně jsou analyzovány výsledky. Na základě veškerých informací o firmě, analýzy konkurence a vlastního výzkumu, je provedena SWOT analýza. Závěrem této kapitoly je shrnutí výsledků z výzkumu a navrhnutí doporučení na vylepšení stávající strategie.
Klíčová slova: Online marketing; Marketing; Zdravý životní styl; Marketingová komunikace; Marketingová strategie
Název práce: Marketing Strategy of the Firm GymBeam, s. r. o
Autor(ka) práce: Janotová, Natálie
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Volfová, Jitka
Oponenti práce: Šebová, Petra
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The topic of this bachelor thesis is the marketing strategy of the firm GymBeam, s. r. o. The main objective of the thesis is to identify the consumer preferences of existing and potential customers of GymBeam and, based on the analysis of the existing marketing strategy, propose recommendations for its improvement. The sub-objectives are also to identify trends in the healthy eating industry and to analyze the competitors' strategy. The bachelor thesis is divided into three main chapters. The first chapter is devoted to the theoretical definition of marketing. The second chapter describes the company GymBeam and its brand. It mainly focuses on the description of marketing strategy and competitor analysis. The third chapter is devoted to the own research carried out through a questionnaire survey, which determines the preferences of people interested in healthy lifestyle and sport and the attitude of GymBeam customers towards the company's products and communication tools. The questionnaire is first presented, and then the results are analyzed. A SWOT analysis is performed based on all information about the company, competitor analysis, and own research. This chapter concludes with a summary of the research findings and proposes recommendations to improve the current strategy.
Klíčová slova: Online marketing; Healthy lifestyle; Marketing communication; Marketing; Marketing strategy

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 2. 6. 2022
Datum podání práce: 28. 4. 2023
Datum obhajoby: 31. 5. 2023
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/80832/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: