Marketingová strategie Tierra Verde

Název práce: Marketingová strategie Tierra Verde
Autor(ka) práce: Černá, Tereza
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Volfová, Jitka
Oponenti práce: Matysová, Kamila
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem práce je zhodnotit marketingovou strategii Tierra Verde, česko-slovenského výrobce ekologických pracích a čistících prostředků a kosmetiky, a navrhnout doporučení na základě monitoringu sekundárních zdrojů, kvantitativního výzkumu ve formě dotazníkového šetření a analýzy marketingové strategie společnosti. Kvantitativní výzkum se zabývá nákupním chováním a spotřebitelskými preferencemi stávajících a potenciálních zákazníků společnosti. Práce se skládá z šesti kapitol. První uvádí postupy a trendy při tvorbě úspěšné marketingové strategie, druhá se pak věnuje konkrétně spotřebitelským trendům a best practices v odvětví ekologické kosmetiky a drogerie. Třetí kapitola představuje metodologii práce a čtvrtá je věnována představení společnosti a analýze její marketingové strategie. V páté kapitole je vyhodnocen výzkum a následně jsou v šesté kapitole formulovány návrhy a doporučení pro společnost.
Klíčová slova: marketingová strategie; Tierra Verde; udržitelnost; ekologie; drogerie; kosmetika
Název práce: Marketing Strategy of Tierra Verde
Autor(ka) práce: Černá, Tereza
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Volfová, Jitka
Oponenti práce: Matysová, Kamila
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of the thesis is to evaluate the marketing strategy of Tierra Verde, a Czech-Slovak producer of ecological detergents, cleaning products and cosmetics, and to propose recommendations based on the monitoring of secondary sources, quantitative research in the form of a questionnaire survey and analysis of the company's marketing strategy. The quantitative research focuses on the purchasing behaviour and consumer preferences of the company's existing and potential customers. The thesis consists of six chapters. The first presents the practices and trends in developing a successful marketing strategy, while the second focuses specifically on consumer trends and best practices in the ecological cosmetics and drugstore industry. The third chapter presents the methodology of the thesis and the fourth chapter is devoted to the introduction of the company and the analysis of its marketing strategy. Chapter five evaluates the research and then in chapter six, suggestions and recommendations for the company are formulated.
Klíčová slova: marketing strategy; Tierra Verde; sustainability; ecology; drugstore; cosmetics

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 2. 6. 2022
Datum podání práce: 28. 4. 2023
Datum obhajoby: 31. 5. 2023
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/80828/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: