Identita a image značky Syoss na českém trhu

Název práce: Identita a image značky Syoss na českém trhu
Autor(ka) práce: Šaňková, Karolína
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Khelerová, Vladimíra
Oponenti práce: Matysová, Kamila
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem diplomové práce je zjistit, do jaké míry se shoduje identita a image značky Syoss na českém trhu. Teoretická východiska práce byla popsána v úvodní části práce, která je se zaměřuje na definování pojmů značka, hodnota značky, identita a positioning značky a image značky. V praktické části byla detailně představena značka Syoss, byla zjištěna její identita na základě analýzy její komunikace. Dále prostřednictvím marketingového výzkumu byla zjišťována image značky Syoss, která byla následně porovnána s její identitou. Na základě míry shody byla navrhnuta marketingová doporučení.
Klíčová slova: Značka; Syoss; Identita značky; Image značky; Dotazníkové šetření; Individuální hloubkové rozhovory; Marketingový výzkum
Název práce: Syoss: Brand identity and brand image
Autor(ka) práce: Šaňková, Karolína
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Khelerová, Vladimíra
Oponenti práce: Matysová, Kamila
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of the thesis is to find out to what extent the identity and image of Syoss brand match on the Czech market. The theoretical background was described in the theoretical part of the thesis which focuses on the definition of the term brand, brand equity, brand image, positioning and brand image. In the practical part, Syoss was introduced in detail, its identity was established based on the analysis of its communication. Furthermore, through marketing research, the image of the Syoss brand was determined, which was subsequently compared with its identity. Based on the result, marketing recommendations were specified.
Klíčová slova: Brand image; Brand; Syoss; Henkel; Brand identity; Positioning; Market research

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 21. 9. 2021
Datum podání práce: 28. 4. 2023
Datum obhajoby: 2. 6. 2023
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/77852/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: