Návrh firemní identity na příkladu kavárny

Název práce: Developing brand identity blueprint for a café bar
Autor(ka) práce: Kozlova, Olesia
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Hábová, Anna
Oponenti práce: Špaček, Vojtěch
Jazyk práce: English
Abstrakt:
This bachelor thesis deals with the creation of a corporate identity for the coffee place.The aim of this bachelor thesis is the creation of a functional brand design with a detailed description using the example of a particular specific company. The theoretical part describes what it takes to create a successful brand identity, how corporate design, culture and style are related and how this affects the product and the perception of the company. It also dedicates to outputting various types of logos, typography, and color palettes. At the beginning of the practical part, there is a thorough negotiation with the client to clearly define the goal and the expected results. Thereafter, the selected company, its current corporate identity and last but not least its competitors are described and analyzed in detail. It continues with the application of the knowledge from the theoretical part using the example of creating a completely unique brand identity. In the end, it displays the results in the form of a brand presentation.
Klíčová slova: corporate identity; branding; graphic design ; logo
Název práce: Návrh firemní identity na příkladu kavárny
Autor(ka) práce: Kozlova, Olesia
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Hábová, Anna
Oponenti práce: Špaček, Vojtěch
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá tvorbou firemní identity pro kavárnu. Cílem této bakalářské práce je vytvořit funkční firemní design s detailním popisem na příkladu konkrétní firmy. V teoretické části se popisuje co všechno je potřeba k tvorbě úspěšné brand identity, jak jsou propojeny firemní design, kultura a styl a jakým způsobem to ovlivňuje produkt. Dál se věnuje problematice různých druhů logotypů, typografie a barev. Na úvod praktické části se provádí důkladná komunikace se zákazníkem pro jasnou definici cíle a očekávaných výstupů. Poté se detailně popisuje a analyzuje vybraná firma, její aktuální firemní identita a v neposlední řádě i její konkurence. Dále pokračuje aplikací nalezených poznatků z teoretické části na příkladu vytvoření zcela jedinečné brand identity. Na závěr spadá tvorba prezentace obsahující veškeré navržené prvky designu a jejich aplikace na branding.
Klíčová slova: firemní identita; branding; grafický design; logo

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Informační média a služby
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra multimédií

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 19. 12. 2022
Datum podání práce: 8. 5. 2023
Datum obhajoby: 23. 8. 2023
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/83196/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: