Specifika propagace na sociální síti LinkedIn

Název práce: Specifika propagace na sociální síti LinkedIn
Autor(ka) práce: Kuhnová, Lucie
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Pavlíček, Antonín
Oponenti práce: Korčák, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce je zaměřená na marketing na sociálních sítích a to konkrétně na LinkedInu. Cílem práce je vytvořit plán vydávání příspěvků společnosti zaměřené na BOZP a požární ochranu a následně vyhodnotit úspešnost plánu a porovnat ji s úspěšností marketingu akademického pracoviště Vysoké školy ekonomické v Praze. Teoretická část se zaměřuje na to, co je to marketing a co je to social marketing a také přibližuje historii a funkčnost sociální sítě LinkedIn a dalších. Dále popisuje fungování obou společností, aby se daly lépe stanovit cíle v části praktické. Součástí praktické části práce je rešerše konkurence na sociální síti LinkedIn. Na základě toho jsou stanoveny cíle, kterých by měla marketingová komunikace dosáhnout. Poté je vytvořen publikační plán příspěvků a jejich přibližný obsah. Profily jsou sledovány 2 měsíce od založení a následně je vyhodnocena úspěšnost kampaně a dosažení daných cílů. V závěru práce je porovnání dosahu profilu společnosti a veřejnoprávní organizace a zobecnění výsledků a zpracování doporučení pro další práci. Cílem práce je vytvořit plán vydávání příspěvků společnosti zaměřené na BOZP a požární ochranu a následně vyhodnotit úspešnost plánu a porovnat ji s úspěšností marketingu akademického pracoviště Vysoké školy ekonomické v Praze.
Klíčová slova: marketing; sociální sítě; LinkedIn; univerzitní marketing; online marketing
Název práce: Specifics of propagation on social media LinkedIn
Autor(ka) práce: Kuhnová, Lucie
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Pavlíček, Antonín
Oponenti práce: Korčák, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis focuses on social media marketing, specifically on LinkedIn. The aim of the thesis is to create a plan for publishing posts of a company focused on OSH and fire protection and then to evaluate the success of the plan and compare it with the success of the marketing of the academic department of the University of Economics in Prague. The theoretical part focuses on what is marketing and what is social marketing and introduces the history and functionality of the social network LinkedIn and others. It also describes the functioning of both companies to better define the objectives in the practical part. The practical part of the thesis includes competitor research on the social network LinkedIn. Based on this, the objectives that the marketing communication should achieve are determined. Then, a publication plan for the posts and their approximate content is created. The profiles are monitored for 2 months after their creation and then the success of the campaign and the achievement of the given goals is evaluated. The thesis concludes with a comparison of the reach of the profile of the company and the public organizations and a generalization of the results and elaboration of recommendations for further work. The aim of the thesis is to create a plan for publishing the company's contributions focused on OSH and fire protection and then to evaluate the success of the plan and compare it with the success of the marketing of the academic department of the University of Economics in Prague.
Klíčová slova: marketing; social networks; LinkedIn; university marketing; online marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Informační média a služby
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra systémové analýzy

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 23. 11. 2022
Datum podání práce: 8. 5. 2023
Datum obhajoby: 12. 6. 2023
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/82881/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: