Strategická analýza společnosti MEA Water Management s.r.o

Název práce: Strategická analýza společnosti MEA Water Management s.r.o
Autor(ka) práce: Iliev, Šimon
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Štamfestová, Petra
Oponenti práce: Ochec, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zabývá strategickou analýzou podniku MEA Water Management, s.r.o. Cílem je vytvořit vnitřní i vnější strategickou analýzu podniku pomocí série analýz a tím zjistit současné postavení podniku na trhu vůči jeho konkurentům a také silné a slabé stránky podniku. Práce se skládá z teoretické části, kde se autor zabývá popisem jednotlivých analýz a strategickou analýzou jako takovou, pojmy s tím spojenými a poté z praktické části, kde se využívají poznatky z části teoretické a analýzy se aplikují na podnik. Finálním přínosem práce je doporučení pro podnik, jakým směrem by se podnik měl vydat, aby posílil svou pozici na trhu vůči své konkurenci, a aby posílil své slabé stránky.
Klíčová slova: Strategie; Okolí podniku; Strategická analýza
Název práce: Strategic analysis of the company MEA Water management, s.r.o
Autor(ka) práce: Iliev, Šimon
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Štamfestová, Petra
Oponenti práce: Ochec, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis deals with the strategic analysis of the company MEA Water Management, s.r.o. The goal is to create an internal and external strategic analysis of the company using a series of analyses and thus find out the current position of the company on the market in relation to its competitors, as well as the strengths and weaknesses of the company. The work consists of a theoretical part, where the author deals with the description of individual analyses and strategic analysis as such, the concepts associated with it, and then of a practical part, where knowledge from the theoretical part is used and the analyses are applied to the company. The final contribution of the work is a recommendation for the company in which direction the company should go in order to strengthen its position in the market against its competitors and to strengthen its weak points.
Klíčová slova: Strategic analysis; Strategy; Company enviroment

Informace o studiu

Studijní program / obor: Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra strategie

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 21. 9. 2022
Datum podání práce: 12. 5. 2023
Datum obhajoby: 12. 6. 2023
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/81724/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: