Marketing neziskové organizace

Název práce: Marketing neziskové organizace
Autor(ka) práce: Tkaczyková, Tereza
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: Koubková, Eliška
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingem neziskové organizace NROS, celým názvem Nadace rozvoje občanské společnosti. Cílem práce sestavení efektivní komunikace NROS s cílovými skupinami. V první, tedy teoretické, části budou rozebírány pojmy marketing a marketingová komunikace. Dále zde bude vysvětlen pojem neziskový sektor, nadace a marketing neziskových organizací. V praktické části práce bude dominovat analýza strategie komunikace s uživateli služeb a analýza konkurence. V této části se také objeví rozhovor se zástupci neziskových organizací, které navštěvují kurzy NROS. Závěrem práce by měla být vhodná doporučení pro neziskovou organizaci, která jí pomohou se dostat do povědomí více lidí a získat více účastníků jejích kurzů.
Klíčová slova: Nezisková organizace; Marketing; Komunikace; NROS; Nadace; Sociální sítě
Název práce: Marketing of non-profit organization
Autor(ka) práce: Tkaczyková, Tereza
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: Koubková, Eliška
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis deals with the marketing of the non-profit organization NROS, the full name of the Civil Society Development Foundation. The aim of the thesis is to set up an effective communication of NROS with target groups. In the first, theoretical, part the concepts of marketing and marketing communication will be discussed. Furthermore, the concept of the non-profit sector, foundations and marketing of non-profit organizations will be explained. The practical part of the thesis will be dominated by an analysis of the communication strategy with service users and an analysis of the competition. This part will also include an interview with representatives of non-profit organizations that attend NROS courses. The thesis should conclude with appropriate recommendations for the NGO to help it reach more people and get more participants to its courses.
Klíčová slova: Non-profit organization; Communication; NROS; Social networks; Foundation; Marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 22. 6. 2022
Datum podání práce: 12. 5. 2023
Datum obhajoby: 7. 6. 2023
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/81010/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: