Návrh komunikační strategie společnosti POS media, s.r.o

Název práce: Návrh komunikační strategie společnosti POS media, s.r.o
Autor(ka) práce: Hroch, Pavel
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Říha, David
Oponenti práce: Běloušková , Dana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Výstupem bakalářské práce je analýza a následný návrh komunikační strategie společnosti POS Media, s.r.o., zaměřené na in-store oddělení. Hlavní výzkumné otázky práce: Je současná marketingová strategie správně zvolena? Jakým způsobem by mohla společnost POS Media, s.r.o. vylepšit svou stávající komunikační strategii, aby efektivněji oslovila své cílové publikum a zvýšila povědomí o svých službách v konkurenčním prostředí? Práce má za cíl současnou komunikaci konstruktivně zhodnotit a následně navrhnout případné zlepšení. Sekundárním cílem je návrh komunikační strategie. Teoretická část se zabývá vysvětlením důležitých termínů a představí specifickou oblast, ve které společnost figuruje, zároveň vysvětlí základní postupy, z nichž bude vycházet praktická část. Součástí praktické části je dotazníkové šetření zpřesněné hloubkovými rozhovory. Obě metody byly provedeny tak, aby poskytly odpovědi na předem stanovené cíle bakalářské práce, které jsou uvedeny v úvodu. Ve finálním výstupu jsou propojeny obě části zakončené celkovým zhodnocením včetně doporučení, co by bylo vhodné na základě zjištění pozměnit.
Klíčová slova: B2B; retail; Marketing mediální agentury; in-store
Název práce: Design of the company's communication strategy POS Media, s.r.o
Autor(ka) práce: Hroch, Pavel
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Říha, David
Oponenti práce: Běloušková , Dana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The output of the bachelor thesis is an analysis and subsequent proposal of the communication strategy of POS Media, s.r.o., focused on the in-store department. The main research questions of the thesis. How could POS Media, s.r.o. improve its current communication strategy to reach its target audience more effectively and increase awareness of its services? in a competitive environment? The thesis aims to constructively evaluate the current communication and then suggest possible improvements. The secondary objective is to propose a communication strategy. The theoretical part deals with the explanation of important terms and introduces the specific area in which the company operates while explaining the basic procedures on which the practical part will be based. The practical part includes a questionnaire survey refined by in-depth interviews. Both methods have been carried out to provide answers to the predetermined objectives of the Bachelor's thesis, which are stated in the introduction. The final output links the two parts, concluding with an overall evaluation, including recommendations on what should be changed based on the findings.
Klíčová slova: retail; in-store; Marketing media agencies; B2B

Informace o studiu

Studijní program / obor: Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 24. 2. 2023
Datum podání práce: 14. 5. 2023
Datum obhajoby: 7. 6. 2023
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/83918/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: