Marketing neziskové organizace Junák – český skaut, z.s

Název práce: Marketing neziskové organizace Junák – český skaut, z.s
Autor(ka) práce: Křížová, Pavla
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: Jech, Michal
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá marketingem neziskové organizace, a to konkrétně skautského oddílu Novopacká dvojka, který spadá pod středisko Sopka Nová Paka. Cílem této bakalářské práce je analyzovat stávající marketing skautského oddílu Novopacká dvojka a následně navrhnout doporučení k jeho zlepšení. V teoretické části jsou popsány pojmy marketing, marketingový mix, marketingovou strategii, neziskovou organizaci a také spolek Junák – český skaut, z.s.. Praktická část bakalářské práce je zaměřena na popis organizace a její marketingovou analýzu. Výzkum byl proveden pomocí ankety. Na základě výzkumu a marketingové analýzy jsou formulována doporučení pro Novopackou pro případná zlepšení
Klíčová slova: skauting; marketingová komunikace; nezisková organizace; Junák – český skaut, z.s.; marketing
Název práce: Marketing of the non-profit organization Junak – Czech Scouting
Autor(ka) práce: Křížová, Pavla
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: Jech, Michal
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The bachelor thesis deals with the marketing of a non-profit organization, namely the scout troop Novopacká dvojka, which falls under the Sopka Nová Paka centre. The aim of the thesis is to find out the awareness of scouting in Nová Paka and how the Novopacká dvojka troop is perceived in the eyes of the town society. The theoretical part describes the concepts of marketing, marketing mix, marketing strategy, non-profit organization and the Junák ¬– Czech Scouting. The practical part of the bachelor thesis is focused on the description of the organization and its marketing analysis. The research was carried out by means of a survey. Based on the research and marketing analysis, recommendations were formulated for Novopacka for possible improvements.
Klíčová slova: marketing communication; scouting; marketing; non-profit organisation; Junák – Czech scouting

Informace o studiu

Studijní program / obor: Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 19. 9. 2022
Datum podání práce: 14. 5. 2023
Datum obhajoby: 7. 6. 2023
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/81639/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: