Porovnání digitální marketingové strategie filmového festivalu Mezi Patra a spolku Prague Pride

Název práce: Porovnání digitální marketingové strategie filmového festivalu Mezi Patra a spolku Prague Pride
Autor(ka) práce: Leová, Huynh Nhu Ngoc
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Stříteský, Václav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této bakalářské práce zvýšení návštěvnosti filmového festivalu MeziPatra o 10 %. Návštěvnost by se zvýšila, pokud by se zlepšila správa na sociálních sítích. Tento festival bude porovnáván se spolkem Prague Pride, který má stejnou cílovou skupinu, ale má vyšší návštěvnosti na svých akcích. Spolek dále pořádá filmové večery, je tak přímá konkurence filmového festivalu. Skrz výsledky dotazníku pro cílovou skupinu těchto organizací, bude vytvořen návrh na zlepšení správy sociálních sítích, který potencionálně pomůže k dosažení cíle práce.
Klíčová slova: marketing; Sociální sítě; MeziPatra; Prague Pride; LGBTQ+
Název práce: Comparison of the digital marketing strategy of queer film festival MeziPatra and Prague Pride association
Autor(ka) práce: Leová, Huynh Nhu Ngoc
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Stříteský, Václav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The purpose of this bachelor’s thesis is to increase attendance of queer film festival MeziPatra by 10 % by improving their social media management. This film festival will be compared to the Prague Pride association, which has the same target group, but has higher attendance on their own organized events. Prague Pride also organizes film evenings, it means they are in direct competition with the film festival. The result of this thesis will be a proposal of social media management based on quantitative research, which will potentially help to achieve the goal of this thesis.
Klíčová slova: Social media; marketing; MeziPatra; LGBTQ+; Prague Pride

Informace o studiu

Studijní program / obor: Arts Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 19. 1. 2023
Datum podání práce: 15. 5. 2023
Datum obhajoby: 7. 6. 2023
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/84471/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: