Analýza marketingové komunikace společnosti Euromedia Group, a.s

Název práce: Analýza marketingové komunikace společnosti Euromedia Group, a.s
Autor(ka) práce: Kratochvílová, Lucie
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Petrová, Pavla
Oponenti práce: Hanzlík, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se věnuje analýze marketingové komunikace společnosti Euromedia Group, a.s., která je jedním z nejvýznamnějších knižních nakladatelství na českém trhu. Práce je rozdělena na teoreticko-metodologickou a praktickou část. Nejdříve se práce věnuje vysvětlení příslušné terminologie marketingové komunikace, podrobnému popisu specifik knižního trhu a jeho odpovídajícímu marketingu v prostředí České republiky a následně také představení zvolených metod a analýz marketingového výzkumu. V rámci praktické části se tato práce zaměřuje na situační analýzu nakladatelství Euromedia Group, a.s., v níž se zabývá zkoumáním makrookolí a mikrookolí pomocí sekundárního výzkumu. Následně je provedena analýza jednotlivých nástrojů marketingové komunikace. Práce dále pokračuje syntézou a SWOT analýzou, která je následně doplněna a porovnána s hloubkovým rozhovorem s ředitelem marketingového oddělení této společnosti. Na závěr jsou jednotlivé výzkumy a analýzy vyhodnoceny. Cílem této diplomové práce je analyzovat marketingové komunikační nástroje nakladatelství Euromedia Group, a.s. a navrhnout možná doporučení pro zlepšení do budoucna.
Klíčová slova: analýza marketingové komunikace; situační analýza; knižní marketing
Název práce: Analysis of the marketing communication of the company Euromedia Group, a.s
Autor(ka) práce: Kratochvílová, Lucie
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Petrová, Pavla
Oponenti práce: Hanzlík, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The diploma’s thesis focuses on the analysis of the marketing communication of the company Euromedia Group, a.s., which is one of the most significant publishing houses on the Czech marketplace. The thesis is divided into two parts, a theoretical one and a practical one. Firstly, this thesis focuses on the explanation of relevant terminology of the marketing communication, on a detailed characterization of a book market and its marketing in the Czech Republic and afterwards on the presentation of the chosen methods and analyses of the marketing research. In the practical part, the thesis focuses on the situation analysis of the publishing house Euromedia Group, a.s., in which it examinates the macro-environment and micro-environment of the company, based on the secondary research. Subsequently, an analysis of individual instruments of the marketing communication will be done. In the following section of the practical part, the thesis continues with the synthesis and the SWOT analysis, which in afterwards accompanied with an in-depth interview with a director of the marketing department of this company. In conclusion, all the analyses and research are evaluated. The aim of this diploma’s thesis id to analyse the marketing communication instruments of the publishing house Euromedia Group, a.s. and to formulate and propose possible recommendations for the future.
Klíčová slova: situational analysis; book marketing; analysis of the marketing communication

Informace o studiu

Studijní program / obor: Arts Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra Arts managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 23. 11. 2022
Datum podání práce: 15. 5. 2023
Datum obhajoby: 8. 6. 2023
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/82878/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: