Marketing neziskové organizace VietUp

Název práce: Marketing neziskové organizace VietUp
Autor(ka) práce: Nguyenová, Anna
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Kolouchová, Daniela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této bakalářské práce je zanalyzovat současný marketing neziskové organizace Viet Up, z.s. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické jsou definovány pojmy jako neziskový sektor, nezisková organizace, dále marketing neziskové organizace a marketingová strategie. Do této části je zahrnuta i kapitola o online marketingu se zaměřením na komunikaci přes sociální sítě. V praktické části lze nalézt charakteristiku neziskové organizace Viet Up, z.s, analýzu současného stavu marketingu za pomocí polostrukurovaného rozhovoru, dále obsahové analýzy a analýzu konkurence se zaměřením na sociální sítě. Výše uvedené analýzy vedly k objevení prostoru ke zlepšení v rámci komunikace a sebeprezentace organizace v online prostředí. Výsledky dotazníkového šetření ukázaly, že současná marketingová komunikace organizace na sociálních sítích je vnímána především pozitivně. Ukázalo se, že převážná většina respondentů sleduje organizaci na všech jejích sociálních sítích, přičemž pro propagaci událostí je nejvíce efektivní sociální síť Facebook. Z vybraných metod a analýz vychází navrhovaná doporučení a zlepšení.
Klíčová slova: marketingová komunikace; marketingová strategie; nezisková organizace; Viet Up; marketing neziskové organizace
Název práce: Marketing of non-profit organization Viet Up, z.s
Autor(ka) práce: Nguyenová, Anna
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Kolouchová, Daniela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this bachelor thesis is to analyze the current marketing of the non-profit organization Viet Up. The work is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part defines terms such as non-profit sector, non-profit organization, non-profit organization marketing and marketing strategy are defined in the theoretical part. This section also includes a chapter of online marketing with a focus on communication via social networks. The practical part focuses on a description of the non-profit organization Viet Up, an analysis of the current state of marketing using a semi-structured interview, as well as a content analysis and an analysis of the competition with a focus on social networks. The analyzes led to the discovery of room for improvement within the organization's online communication and self-presentation. The results of the questionnaire survey showed that the organization's current marketing communication on social networks is perceived primarily positively. It turned out that the vast majority of respondents follow the organization on all its social networks, with Facebook being the most effective social network for event promotion. Suggested recommendations and improvements are based on selected methods and analyses.
Klíčová slova: marketing strategy; non-profit organization; Viet Up ; marketing communication; marketing of non-profit organization

Informace o studiu

Studijní program / obor: Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 11. 11. 2022
Datum podání práce: 15. 5. 2023
Datum obhajoby: 7. 6. 2023
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/82751/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: