Strategie holičství

Název práce: Strategie holičství
Autor(ka) práce: Chumachenko, Dmytro
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Klimo, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu a vývoj marketingové strategie pro barbershop Odessa–Mama s cílem přilákat nové zákazníky, rozšířit segmenty cílového trhu pro rychlejší rozvoj sítě a otevření nových poboček v Praze. V práci byly použity následující metody: analýza prostředí (SLEPT analýza), online a offline dotazníkový průzkum, marketingová situační analýza, analýza prvků marketingového mixu, konkurenční mapa a SWOT analýza. Dílčí plán práce zahrnoval podrobnou analýzu produktu, reklamy a cílového trhu jak potenciálního, tak stávajícího, analýzu stávající marketingové strategie a identifikaci silných a slabých stránek projektu. Výsledkem této práce jsou navržené nové strategie v oblasti komunikace, produktů, cen a distribuce, a také přepracování brandingu, které přinášejí zlepšení a inovace pro barbershop a pomáhají dosáhnout stanovených cílů.
Klíčová slova: značka; marketingová strategie; marketingový mix; komunikace; cílová skupina
Název práce: Marketing Strategy for a Barber Shop
Autor(ka) práce: Chumachenko, Dmytro
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Klimo, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor's thesis focuses on the analysis and development of a marketing strategy for the barbershop Odessa–Mama, aiming to attract new customers and expand target market segments for faster network growth and the opening of new branches in Prague. The following methods were used in the study: environmental analysis (SLEPT analysis), online and offline questionnaire survey, marketing situational analysis, analysis of marketing mix elements, competitive mapping, and SWOT analysis. The partial plan of the thesis included a detailed analysis of the product, advertising, and target market, both potential and existing, analysis of the current marketing strategy, and identification of the project's strengths and weaknesses. The results of this work include proposed new strategies in communication, products, pricing, and distribution, as well as a rework of the branding, bringing improvements and innovations for the barbershop and helping achieve the set goals.
Klíčová slova: marketing mix; marketing strategy; brand; communication; target audience

Informace o studiu

Studijní program / obor: Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 19. 10. 2022
Datum podání práce: 15. 5. 2023
Datum obhajoby: 7. 6. 2023
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/82428/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: