Návrh online marketingové strategie pro firmu Bydlíme snadno s.r.o

Název práce: Návrh online marketingové strategie pro firmu Bydlíme snadno s.r.o
Autor(ka) práce: Tisoň, Lukáš
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Mareš, Jan
Oponenti práce: Šlapáková Losová, Veronika
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zaměřuje na online marketingovou strategii konkrétní firmy, založenou na frameworku See-Think-Do-Care, která zohledňuje rozdílné nákupní fáze a potřeby zákazníků v každé této fázi. Práce také popisuje principy strategického marketingu, zmíněný framework STDC, základní rysy online marketingu a online marketingové kanály. Hlavním cílem této práce je pomoci firmě Bydlíme snadno zvýšit povědomí o značce a službě a navýšit počet poptávek a prodejů pomocí navržení online marketingové strategie, včetně rozložení rozpočtu a stanovení KPIs. Realizací marketingových aktivit odpovídajících návrhu publikům, cílům, kanálům a obsahu – může firma dosáhnout efektivního marketingu nejen v krátkodobém, ale hlavně dlouhodobém horizontu, neboť bude komunikovat s uživateli napříč všemi čtyřmi fázemi nákupního procesu.
Klíčová slova: online marketing; strategie; framework STDC; PPC; sociální sítě; e-mailing
Název práce: Proposal of online marketing strategy for company Bydlíme snadno s.r.o
Autor(ka) práce: Tisoň, Lukáš
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Mareš, Jan
Oponenti práce: Šlapáková Losová, Veronika
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The master's thesis focuses on the online marketing strategy of a specific company, based on the See-Think-Do-Care framework, which takes into account the different buying phases and customer needs in each of these phases. The thesis also describes the principles of strategic marketing, the mentioned STDC framework, the basic features of online marketing and online marketing channels. The main objective of this thesis is to help the company Bydlíme snadno to increase the brand awareness and increase the number of enquiries and sales by designing an online marketing strategy including budget allocation and setting KPIs. By implementing marketing activities that match the design - audiences, objectives, channels, and content - the firm can achieve effective marketing not only in the short term but more importantly in the long term by communicating with users across all four stages of the buying process.
Klíčová slova: framework STDC; PPC; social networks; strategy; e-mailing; online marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 3. 1. 2022
Datum podání práce: 15. 5. 2023
Datum obhajoby: 30. 5. 2023
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/80452/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: