Intervence PPC reklamy napříč generacemi X a Z

Název práce: Intervence PPC reklamy napříč generacemi X a Z
Autor(ka) práce: Adámková, Kristýna
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Závodný Pospíšil, Jan
Oponenti práce: Gunina, Daria
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této bakalářské práce je zkoumat povědomí o PPC (pay-per-click) reklamách napříč generacemi X a Z a následně zanalyzovat a porovnat jejich reakce a vnímání této formy placené reklamy. V teoretické části je představena internetová reklama a její růz-né druhy, včetně PPC reklamy. Dále je zde vysvětlen rozdíl mezi PPC reklamou a SEO (search-engine-optimalization). A v neposlední řadě je zde vysvětlena segmentace se zaměřením na generace X a Z. Pro sběr dat je pomocí kvantitativního výzkumu použit dotazník, na základě kterého, jsou shromážděny a analyzovány odpovědi od respon-dentů. Tyto odpovědi slouží k zodpovězení výzkumných otázek a hypotéz. Výsledky práce poskytují poznatky o povědomí generací o PPC reklamě a vnímání této reklamy při nákupu mobilních zařazení online.
Klíčová slova: SEO; PPC reklama; Generace Z; Generace X; Internetový marketing
Název práce: PPC advertising interventions across Generations X and Z
Autor(ka) práce: Adámková, Kristýna
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Závodný Pospíšil, Jan
Oponenti práce: Gunina, Daria
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this bachelor's thesis is to analyse the awareness of pay-per-click (PPC) advertising across Generations X and Z and then compare their reactions and perceptions of this form of paid advertising. The theoretical part introduces Internet advertising and its different types, including PPC advertising. It also explains the difference between PPC advertising and SEO (search-engine-optimisation). Finally, segmentation is explained with a focus on Generations X and Z. A survey questionnaire is used for data collection through quantitative research, based on which, responses from respondents are collected and analyzed. These responses are used to answer the research questions and hypotheses. The results of the study provide insights into the generational awareness of PPC advertising and the perception of this advertising in online mobile phone purchase.
Klíčová slova: Internet marketing; SEO; Generation X; Generation Z; PPC advertising

Informace o studiu

Studijní program / obor: Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 4. 3. 2021
Datum podání práce: 25. 6. 2023
Datum obhajoby: 25. 8. 2023
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/76512/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: