Návrh na vylepšení marketingové strategie pro značku piva Velkopopovický Kozel se zaměřením na segment žen

Název práce: Návrh na vylepšení marketingové strategie pro značku piva Velkopopovický Kozel se zaměřením na segment žen
Autor(ka) práce: Křížová, Kateřina
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Volfová, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá tím, jak ženy hodnotí stávající marketingovou strategii Velkopopovického Kozla a obsahuje doporučení návrhů na vylepšení marketingové strategie. Návrhy na vylepšení jsou analyzovány na základě dotazníkového šetření. Práce také obsahuje SWOT analýzu a konkurenční analýzu.
Klíčová slova: marketingový mix; marketing; SWOT analýza
Název práce: Návrh na vylepšení marketingové strategie pro značku piva Velkopopovický Kozel se zaměřením na segment žen
Autor(ka) práce: Křížová, Kateřina
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Volfová, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The bachelor thesis examines how women evaluate the current marketing strategy of Velkopopovický Kozel and includes the subsequent recommendation of suggestions for improving the marketing strategy. The suggestions for improvement are analyzed on the basis of a questionnaire survey. The thesis also includes a SWOT analysis and a competitor analysis.
Klíčová slova: marketing mix; marketing; SWOT analysis,

Informace o studiu

Studijní program / obor: Manažer obchodu
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 21. 9. 2022
Datum podání práce: 30. 6. 2023
Datum obhajoby: 5. 9. 2023
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/81750/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: