Marketingová komunikace značky FRISCO na českém trhu, návrhy na zlepšení

Název práce: Marketingová komunikace značky FRISCO na českém trhu, návrhy na zlepšení
Autor(ka) práce: Chábová, Natálie
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Šenkárčin, Viktorie
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu a optimalizaci marketingové komunikace značky Frisco Drink na českém trhu. Hlavním cílem práce je zhodnotit postoj a preference spotřebitelů v oblasti ciderových nápojů a analyzovat účinnost stávající marketingové komunikace značky Frisco Drink. Práce je strukturována do šesti kapitol, které zahrnují přehled českého a zahraničního trhu ciderů, podrobnou analýzu konkurenčních značek ciderových nápojů a podrobné představení značky Frisco. Na základě provedeného kvantitativního a kvalitativního výzkumu je dále provedena SWOT analýza a navrhují se konkrétní doporučení pro zlepšení marketingové komunikace značky Frisco. Tato doporučení se zaměřují na využití sociálních médií, optimalizaci obsahového plánu, zvýšení viditelnosti na internetu a v obchodech. Výstupy práce by měly sloužit jako podklad pro další rozvoj marketingové komunikace značky Frisco Drink a zlepšení jejího postavení na trhu ciderů v České republice.
Klíčová slova: marketingová komunikace; Frisco; ciderové nápoje; trh se cidery
Název práce: The marketing communication of the Frisco brand in the Czech market
Autor(ka) práce: Chábová, Natálie
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Šenkárčin, Viktorie
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The diploma thesis focuses on the analysis and optimization of the marketing communication of the Frisco Drink brand in the Czech market. The main objective of the thesis is to evaluate the attitudes and preferences of consumers in the cider beverage sector and analyze the effectiveness of the current marketing communication of the Frisco Drink brand. The thesis is structured into six chapters, which include an overview of the Czech and international cider market, a detailed analysis of competitive brands of cider beverages, and an in-depth presentation of the Frisco brand. Based on the conducted quantitative and qualitative research, a SWOT analysis is performed, and specific recommendations are proposed for improving the marketing communication of the Frisco brand. These recommendations focus on utilizing social media, optimizing the content plan, increasing online and in-store visibility. The findings of the thesis are intended to serve as a basis for further development of the marketing communication of the Frisco Drink brand and improving its position in the cider market in the Czech Republic.
Klíčová slova: Frisco; cider market; marketing communication; cider

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 16. 6. 2022
Datum podání práce: 30. 6. 2023
Datum obhajoby: 6. 9. 2023
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/80970/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: