Analýza trhu mobilných komunikácií a ich vplyv na cestovný ruch

Název práce: Analýza trhu mobilných komunikácií a ich vplyv na cestovný ruch
Autor(ka) práce: Smik, Matej
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Vaško, Martin
Oponenti práce: Petrů, Zdenka
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Táto diplomová práca sa zaoberá rozvojom mobilných technológií v cestovnom ruchu. Prvá časť analyzuje vzťah medzi mobilnými technológiami a m-Turizmom v rôznych destináciách. Druhá časť skúma využívanie mobilných technológií spotrebiteľmi pri nákupnom procese a v destinácii. Tretia časť sa zameriava na vplyv uvoľnenia roamingových poplatkov v EÚ na m-Turizmus. Používajú sa kvantitatívne a kvalitatívne metódy výskumu.
Klíčová slova: trh mobilných komunikácií; rozvoj trhu mobilných komunikácií; m-Turizmus
Název práce: Analýza trhu mobilných komunikácií a ich vplyv na cestovný ruch
Autor(ka) práce: Smik, Matej
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Vaško, Martin
Oponenti práce: Petrů, Zdenka
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Tato diplomová práce se zabývá rozvojem mobilních technologií v cestovním ruchu. První část analyzuje vztah mezi mobilními technologiemi a m-Turismem v různých destinacích. Druhá část zkoumá využívání mobilních technologií spotřebiteli při nákupním procesu a ve destinaci. Třetí část se zaměřuje na vliv uvolnění roamingových poplatků v EU na m-Turismus. Používají se kvantitativní a kvalitativní výzkumné metody.
Klíčová slova: trh mobilních komunikací; rozvoj trhu mobilních komunikací; m-Turizmus
Název práce: Analysis of the mobile communication market and its impact on tourism
Autor(ka) práce: Smik, Matej
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Vaško, Martin
Oponenti práce: Petrů, Zdenka
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
This diploma thesis examines the development of mobile technologies in tourism. The first part analyzes the relationship between mobile technologies and m-Tourism in various destinations. The second part investigates the utilization of mobile technologies by consumers during the purchasing process and while visiting destinations. The third part focuses on the impact of the abolition of roaming charges within the European Union on m-Tourism. Quantitative and qualitative research methods are employed.
Klíčová slova: mobile communication market; Development of the mobile communication market; m-Turism

Informace o studiu

Studijní program / obor: Cestovní ruch
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra cestovního ruchu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 14. 2. 2021
Datum podání práce: 30. 6. 2023
Datum obhajoby: 31. 8. 2023
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/76225/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: