Komunikační strategie Škoda Muzea

Název práce: Komunikační strategie Škoda Muzea
Autor(ka) práce: Nováková, Pavla
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Volfová, Jitka
Oponenti práce: Matysová, Kamila
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem práce e formulace doporučení pro zlepšení současné komunikační strategie Škoda Muzea na základě literární rešerše, analýzy konkurenčního prostředí a primárního výzkumu zjišťujícího komunikační preference návštěvníků Škoda Muzea. Dílčími cíli této práce jsou zjištění typického návštěvníka Škoda Muzea a zjištění vhodnosti nastavení současné komunikační strategie. K dosažení cílů práce budou využívány existující sekundární zdroje dat a primární data získaná vlastním výzkumem. Práce bude obsahovat i slabiny provedeného primárního výzkumu. Práce se skládá z osmi kapitol. První uvádí postupy a trendy při tvorbě úspěšné komunikační strategie, druhá se pak věnuje silným slabým stránkám komunikačních nástrojů, třetí kapitola se věnuje trendům v moderní marketingové komunikaci, čtvrtá kapitola navazuje na třetí kapitola a zkoumá trendy marketingové komunikace v muzejním kontextu a komunikační preference návštěvníků muzeí. V páté kapitole bude představena firma. Šestá kapitola se věnuje komunikační strategii Škoda Muzea a analýze přímé a nepřímé konkurence. Sedmá kapitola představuje metodologii primárního výzkumu a vyhodnocení. V osmé kapitole jsou formulovány návrhy a doporučení pro společnost.
Klíčová slova: Komunikační strategie; Škoda Muzeum; Muzea; Trendy moderní komunikace; Komunikační preference
Název práce: Communication strategy of Škoda Museum
Autor(ka) práce: Nováková, Pavla
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Volfová, Jitka
Oponenti práce: Matysová, Kamila
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of the thesis is to formulate recommendations for improving the current communication strategy of the Škoda Museum based on a literature search, analysis of the competitive environment and primary research on the communication preferences of visitors to the Škoda Museum. The sub-objectives of this thesis are to identify the typical visitor of the Škoda Museum and to determine the suitability of the current communication strategy. To achieve the objectives of the thesis, existing secondary data sources and primary data obtained through own research will be used. The thesis will also include the weaknesses of the primary research conducted. The thesis consists of eight chapters. The first one presents the practices and trends in developing a successful communication strategy, the second one focuses on the strengths and weaknesses of communication tools, the third chapter focuses on the trends in modern marketing communication, the fourth chapter builds on the third chapter and examines the trends of marketing communication in the museum context and the communication preferences of museum visitors. Chapter five will introduce the firm. The sixth chapter focuses on Skoda Muzeum's communication strategy and the analysis of direct and indirect competitors. Chapter seven presents the primary research methodology and evaluation. Chapter eight formulates suggestions and recommendations for the company.
Klíčová slova: Communication strategy ; Škoda Museum; Museums; Trends in modern communication; Communication preferences

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 18. 1. 2023
Datum podání práce: 8. 12. 2023
Datum obhajoby: 9. 1. 2024
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/83356/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: