Marketingová strategie společnosti T-Mobile se zaměřením na generaci Z a návrh na její vylepšení

Název práce: Marketingová strategie společnosti T-Mobile se zaměřením na generaci Z a návrh na její vylepšení
Autor(ka) práce: Gregárková, Veronika
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Volfová, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této bakalářské práce je posouzení současné marketingové strategie společnosti T-Mobile Czech Republic a.s. a identifikovat její silné stránky a příležitosti v oblasti oslovování generace Z. Na základě této analýzy budou navrženy konkrétní návrhy a doporučení, které mohou společnosti T-Mobile Czech Republic a.s. pomoci lépe reagovat na potřeby a očekávání této mladé generace. Generace Z se vyznačuje specifickými preferencemi, chováním a očekáváními ve vztahu k mobilnímu trhu. Jejich zájem o technologie, digitální prostředí a individualizovaný přístup k nákupnímu procesu představuje nové výzvy pro mobilní operátory, včetně společnosti T-Mobile Czech Republic a.s.Práce je strukturována do pěti kapitol. První dvě kapitoly představují teoretickou část bakalářské práce, třetí, čtvrtá a pátá kapitola se věnují části praktické. Zvláštní pozornost je pak věnována in-store komunikaci.
Klíčová slova: T-Mobile; Generace Z; SWOT analýza; In-store komunikace; Marketingová strategie
Název práce: Marketing strategy of the company T-Mobile Czech Republic a.s. with focus on Generation Z, and a proposal for its improvement
Autor(ka) práce: Gregárková, Veronika
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Volfová, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this bachelor thesis is to assess the current marketing strategy of T-Mobile Czech Republic a.s. and to identify its strengths and opportunities in the area of reaching Generation Z. Based on this analysis, specific suggestions and recommendations will be proposed that can help T-Mobile Czech Republic a.s. to better respond to the needs and expectations of this young generation. Generation Z is characterised by specific preferences, behaviours and expectations in relation to the mobile market. Their interest in technology, the digital environment and an individualised approach to the purchasing process pose new challenges for mobile network operators, including T-Mobile Czech Republic a.s.The thesis is structured in five chapters. The first two chapters represent the theoretical part of the bachelor thesis, while the third, fourth and fifth chapters are devoted to the practical part. Special attention is paid to in-store communication.
Klíčová slova: Generation Z; Marketing strategy; SWOT analysis ; T-Mobile; In-store communication

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 5. 10. 2022
Datum podání práce: 8. 12. 2023
Datum obhajoby: 16. 1. 2024
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/82243/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: