Fygitální Transformace a Moderní Zákazník Luxusní Módy

Název práce: Phygital Transformation and the Modern Customer of Luxury Fashion
Autor(ka) práce: Kovář, Jan
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Escobar Rios, Andrea
Oponenti práce: San José Iglesias, Rafael
Jazyk práce: English
Abstrakt:
This thesis explores the integration of phygitisation, a blend of physical and digital experiences, in the luxury fashion industry, examining its impact on modern consumer engagement. Confirmatory factor is used as the method to validate the structural model established in the theoretical part of the thesis. The findings reveal challenges and opportunities in balancing digital integration with maintaining brand exclusivity. The results of this thesis provide practical implications for new luxury communication strategie.
Klíčová slova: Luxury Fashion; Digital integration; Brand strategy; Digital technology; Customer values; Phygitisation; In-store technology
Název práce: Fygitální Transformace a Moderní Zákazník Luxusní Módy
Autor(ka) práce: Kovář, Jan
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Escobar Rios, Andrea
Oponenti práce: San José Iglesias, Rafael
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou integrace fygitizace v kontextu průmyslu luxusní módy. Tento koncept představuje kombinaci digitálních a fyzických prvků a souvislou navigaci napříč nimi. Tento výzkum používá Konfirmační faktorovou analýzu (CFA) jako statistickou metodu pro potvrzení strukturálního modelu navrženého v teoretické části. Výsledky výzkumu odhalují výzvy a příležitosti, kterou přinášejí digitální technologie a poukazují na nutnost udržení rovnováhy mezi implementací nových technologií a udržení prestiže a exkluzivity luxusních módních značek. Praktické uplatnění spočívá především v novém pohledu na moderní komunikační strategie luxusních značek
Klíčová slova: Luxusní móda; Digitální integrace; Digitální technologie; Hodnoty zákazníků; Fygitizace; Značková strategie; Technologie v obchodě

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 6. 9. 2021
Datum podání práce: 8. 12. 2023
Datum obhajoby: 16. 1. 2024
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/77911/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: