Market Entry Strategies The Case of Heper Lighting Entering the UK Market

Název práce: "Market Entry Strategies The Case of Heper Lighting Entering the UK Market."
Autor(ka) práce: Aydin, Doǧukan
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Lhotáková, Markéta
Oponenti práce: Halík, Jaroslav
Jazyk práce: English
Abstrakt:
The aim of this master's thesis is to design market entry strategy for Heper Lighting to enter the United Kingdom market. The thesis divided into six chapters. The first two chapters review theory of B2B environment and its characteristics, market segmentation, targeting, positioning, and analytical frameworks, which are vital for designing the effective strategy. The analytical part of the thesis introduces Heper Lighting as the selected company, and includes internal analyses of Heper to identify its competitive advantage in local market. Subsequently, the thesis leverages the results and insights gained from the primary and secondary research to analyze the UK lighting market. Taking into consideration of the findings from conducted analyses and interviews, the outcome of this thesis is the identification of the target segment and proposition of the marketing strategy suitable for the market entry of company Heper Lighting to the United Kingdom.
Klíčová slova: Market entry strategy; Marketing Strategy ; Marketing Mix; B2B
Název práce: Market Entry Strategies The Case of Heper Lighting Entering the UK Market
Autor(ka) práce: Aydin, Doǧukan
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Lhotáková, Markéta
Oponenti práce: Halík, Jaroslav
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Cílem této diplomové práce je navrhnout vstupní strategii pro společnost Heper Lighting ke vstupu na trh Spojeného království. Práce je rozdělena do šesti kapitol. První dvě kapitoly shrnují teorii B2B prostředí a jeho charakteristiky, segmentaci trhu, cílení, postavení a analytické rámce, které jsou zásadní pro návrh efektivní strategie. Analytická část práce představuje Heper Lighting jako vybranou společnost a obsahuje interní analýzy Heper pro identifikaci její konkurenčních výhod na místním trhu. Následně práce využívá výsledky a poznatky získané z primárního a sekundárního výzkumu k analýze britského trhu s osvětlením. S přihlédnutím k poznatkům z provedených analýz a rozhovorů je výsledkem této práce identifikace cílového segmentu a návrh marketingové strategie vhodné pro vstup společnosti Heper Lighting na trh do Spojeného království.
Klíčová slova: B2B; marketingová strategie; strategie vstupu na trh; marketingový mix

Informace o studiu

Studijní program / obor: International Business - Central European Business Realities
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 25. 4. 2021
Datum podání práce: 8. 12. 2023
Datum obhajoby: 16. 1. 2024
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/76884/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: