Návrh prototypu pro mobilní aplikaci Setkávač podle principů návrhu UI/UX

Název práce: Prototype design for the Setkávač mobile application according to the UI/UX design principles
Autor(ka) práce: Salnikova, Elina
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Šedivá, Zuzana
Oponenti práce: Pour, Jan
Jazyk práce: English
Abstrakt:
This work is devoted to designing a user-friendly mobile application ‘Setkávač’ that plans in-person meet-ups. The study's first section examines the fundamental ideas of UI/UX design theory, placing special emphasis on user-centred design. The theoretical framework offers a thorough guidance for design thinking process of this application. Based on the design principles of UX and UI, the prototype of the mobile application is created during the practical stage of this work. The main aim was to design an interactive prototype in Figma program that meets the application’s purposes and user requirements. The whole documentation of the iterative design process, from conception to prototype, offers insights into decision-making and problem-solving techniques. User testing and feedback loops are essential components of development cycle that guarantee that the prototype not only complies with design principles but also reflects end users' expectations and preferences.
Klíčová slova: user experience ; user interface ; prototype
Název práce: Návrh prototypu pro mobilní aplikaci Setkávač podle principů návrhu UI/UX
Autor(ka) práce: Salnikova, Elina
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Šedivá, Zuzana
Oponenti práce: Pour, Jan
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Tato práce se věnuje návrhu uživatelsky přívětivé mobilní aplikace „Setkávač“, která plánuje osobní setkání. První část studie zkoumá základní myšlenky teorie designu UI/UX se zvláštním důrazem na design zaměřený na uživatele. Teoretický rámec nabízí důkladný návod pro proces návrhového myšlení této aplikace. Na základě návrhových principů UX a UI je v praktické fázi této práce vytvořen prototyp mobilní aplikace. Hlavním cílem bylo navrhnout interaktivní prototyp v programu Figma, který splňuje účely aplikace a požadavky uživatele. Celá dokumentace procesu iterativního navrhování, od koncepce až po prototyp, nabízí pohled na techniky rozhodování a řešení problémů. Uživatelské testování a zpětnovazební smyčky jsou základními součástmi vývojového cyklu, které zaručují, že prototyp nejen vyhovuje konstrukčním principům, ale také odráží očekávání a preference koncových uživatelů.
Klíčová slova: user experience ; user interface ; prototype

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Aplikovaná informatika
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra informačních technologií

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 11. 9. 2023
Datum podání práce: 11. 12. 2023
Datum obhajoby: 2024

Soubory ke stažení

Soubory budou k dispozici až po obhajobě práce.

    Poslední aktualizace: