Analýza marketingové komunikace Hodného psa

Název práce: Analýza marketingové komunikace Hodného psa
Autor(ka) práce: Chomová, Barbora
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Truhlář, Filip
Oponenti práce: Červínová, Kristýna
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se věnuje analýze marketingové komunikace výcvikového centra Hodný pes. Cílem práce je na základě provedené analýzy a vlastního výzkumu předložit návrhy ke zlepšení komunikace. Práce sestává z teoretické a praktické části. V teoretické části je využito literárních a dalších zdrojů k představení nejzásadnějších poznatků z oblasti marketingu, marketingové komunikace a marketingového výzkumu. V praktické části je představen Hodný pes a provedena situační analýza. Z té byly zjištěny nedostatky v SEO, kdy webové stránky téměř nelze nalézt ve vyhledávání; i v současném využívání e-mailingu. Pomocí hloubkových rozhovorů s klienty bylo zjištěno, že offline prezentace a povědomí o centru není ideální, také webová prezentace a struktura newsletterů nabízí prostor ke zlepšení. Posledním krokem byl dotazníkový průzkum, ve kterém byly zjištěny faktory, které ovlivňují výběr trenérů; vztah k obsahu se psí tématikou na sociálních sítích a také chování ve vztahu k veterinárním ordinacím a psím salonům. Zjištěné poznatky jsou zpracovány do seznamu návrhu na doporučení. Je navrženo především zlepšit strukturu newsletteru, aby byl přehlednější, umožnit odhlášení z odběru a zároveň umožnit přihlášení k odběru i potenciálním klientům; na sociálních sítích se zaměřit na více fotografií, reelsů a vzdělávacího obsahu. V oblasti webových stránek a SEO je mimo jiné navrženo změnit strukturu stránek a zvolit si pro každou stránku relevantní klíčová slova, také seřadit nadpisy a vytvořit vhodné meta popisky. Další návrhy se týkají celkového způsobu online prezentace, která aktuálně není zcela v souladu se zážitkem z osobního setkání se značkou Hodný pes. Návrhy na doporučení se dotýkají také offline komunikace, kde je navrženo viditelněji označit místo, kde se společnost nachází. Návrhy jsou vytvořeny pro využití primárně centrem Hodný pes, ale zjištěné poznatky mohou být využity i dalšími trenéry nebo lidmi, kteří se chystají vstoupit na daný trh.
Klíčová slova: marketingová komunikace; služby; výcvik psů; analýza
Název práce: Marketing communication analysis of Hodný Pes
Autor(ka) práce: Chomová, Barbora
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Truhlář, Filip
Oponenti práce: Červínová, Kristýna
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The bachelor's thesis is devoted to the analysis of marketing communication of the Hodný pes training center. The goal of the thesis is to present proposals for improving communication based on the analysis and own research. The work consists of a theoretical and a practical part. In the theoretical part, literary and other sources are used to present the most fundamental findings from marketing, marketing communication, and marketing research. In the practical part, the Hodný pes center is introduced, and a situational analysis is carried out. From that, deficiencies in SEO were found, as the website is almost impossible to find through search engines, and in the current use of e-mailing. Through in-depth interviews with clients, it was found out that the offline presentation and awareness of the center is not ideal, the web presentation and the structure of the newsletters also offer room for improvement. The last step was a questionnaire survey, in which were determined the factors influencing the choice of dog trainers; relationship to dog-themed content on social networks, as well as behavior about veterinary practices and dog salons. The findings are processed into a list of proposals for recommendations. It is primarily proposed to improve the structure of the newsletter to make it clearer, to allow unsubscribing, and at the same time to allow potential clients to subscribe; on social media, the brand should focus on more photos, reels, and educational content. In the area of websites and SEO, it is suggested, among other things, to change the structure of the pages and choose relevant keywords for each page, as well as arrange the headings and create appropriate meta tags. Other suggestions relate to the overall way of online presentation, which is currently not completely in line with the experience of meeting the Hodný pes brand in person. The proposals for recommendations also affect offline communication, where it is proposed to mark the place where the company is located more visibly. The suggestions are created for use primarily by the Hodný pes center, but the findings can also be used by other trainers or people who are about to enter the given market.
Klíčová slova: marketing communication; services; dog training; analysis

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Multimédia v ekonomické praxi
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra multimédií

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 20. 1. 2023
Datum podání práce: 12. 12. 2023
Datum obhajoby: 15. 1. 2024
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/83379/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: